Dubarry

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Raggel

Re: Dubarry

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 14:35

Maar die vind ik een beetje lelijk, met dat soort stof.. Nagelbijten / Gniffelen Het ruitmotiefje vind ik wel weer leuk.. Maar heb toch liever laarzen die helemaal van leer zijn.. Ow en ik heb ook nog korte dunne beentjes Nagelbijten / Gniffelen

minkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 14:40

oh nee die vind ik juist het mooist!
Maar heb je ze ook met verschillende kuitmaten??

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-08 15:01

Wat vinden jullie van de tassen? Oei, ik zie mezelf al later naar kantoor of de rechtbank gaan met mn dossiers is zo'n tas Haha!

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 15:10

Oja tip: ga dr niet mee in de paardenzeik staan want door de ammonia aan ze dan ook verrot zei verkoopster

ineke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 15:17

Ik zoek ook naar een iets goedkoper adresje voor deze schoenen !!!
Ik twijvel tussen de Kildare en die standaard met die 2 strepen er op.
Maar vind het voor nu eerst met feestdagen enzo wel erg veel geld !

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 16:07

ik heb 39,5 en heb met deze laarzen maat 40.

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-08 17:55

In Bennekom zit een dealer, ga binnenkort daar maar eens langs. Gewoon passen en kijken welke modellen ze daar in de winkel hebben Lachen

x_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 18:22

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 20:18

Ik wil ze ook heeeel graag! Maar vind ze ook wel erg duur. Ik begrijp dat ze hun geld wel waard zijn ....
Bij ons op stal hebben heel veel meide ze, ook neppers maar die zijn toch vaak net niet zo mooi ...

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 20:19

SONY schreef:
Ik heb ze ook. Voor tijdens jagen. Prachtige laarzen, zitten heerlijk maar wat een stinkmodder kwaliteit! Boos! Ik heb ze dus aan met jagen en je mag verwachten dat ze daar tegen kunnen aangezien het outdoor laarzen zijn! Ja als je ze zaterdags leuk aanhebt om met je hondje te gaan wandelen zullen ze langer meegaan. Nou na twee maanden, stiksels los, leer lelijk zelfs nadat ik ze elke keer behandelt heb met conditoiner,cleaner en spray speciaal voor de laarzen en ze waren lek na 2 maanden al!!! Voor 350 euro verwacht ik meer kwaliteit, vind het de mooiste laarzen die er zijn maar wel slechte kwaliteit, en zo warm zijn ze nou ook niet in de winter! Maar het zijn outdoor laarzen gekocht in jachtwinkel, ook voor mee te gaan jagen en dan na 2 maanden kapot! Iedereen dieze echt intensief gebruiken is er slecht overte spreken. Als je ze enkel aan hebt met hondje uitlaten of gewoon over bospad mee lopen dan zal dr weinig aan schelen inderdaad...

Ik hoef er dus niet mee de paddock met modder in te stappen om mijn paarden buiten te zetten?

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 20:22

Kun je ook goed paardrijden met die laarzen?

(Ik rijd western, dus redelijk grote beugels)

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 20:33

dat schijnt niet te kunnen nee!

maar warme voeten heb ik wel, en ook droog.

Arizona

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 20:36

Ik heb er wel Western mee gereden (kan makkelijk in westernbeugels) maar kreeg na het omruilen van mijn laarzen (die slijtageplekken hadden) de mededeling van de Dubarry-vertegenwoordiger dat deze laarzen niet geschikt zijn om mee te rijden, de naden aan de binnenzijde zijn daar niet op gemaakt.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 22:38

Ik mest mijn stal er gewoon mee uit, stamp ermee door de modder, heb er al veeeel op gelopen, mee gereden (westernzadel) en ze zien er nog prima uit. (Oke, zit een flinke kras aan de binnenzijde, geen idee hoe ie er komt.) Zijn ook nog 100% waterdicht. Ze zijn niet 5/6 jr lang zo intensief gebruikt als nu, maar ik draag ze wel elke dag. Het enige wat is gesleten is de binnenvoering bij de hiel. Thats all.

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-08 14:38

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 15:44

Die vind ik wel minder mooi.

Junior2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 15:52

ik heb de nepppers van de ANWB.Ik vind ze heerlijk zitten en ze lopen lekker.

Flowerbomb

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 15:59

Bij de ANWB hebben ze dezelfde laarzen maar dan net een slagje anders voor veel minder geld. Loop er nu al bijna 3 jaar mee en ze zijn nog steeds warm en waterdicht. Heerlijk voor door de modder e.d..

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 16:30

maar hoe zit het nou met de kuitmaten?

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-08 17:04

@ Caira: ik kan er op de site niets over vinden, 'er is wel 1 type laars waar je de maat van de laars bij je kuiten kunt aanpassen.

Neppers vind ik eerlijk gezecht een beetje uhh stom Bloos

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 17:32

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 18:54

simodi schreef:
SONY schreef:
Ik heb ze ook. Voor tijdens jagen. Prachtige laarzen, zitten heerlijk maar wat een stinkmodder kwaliteit! Boos! Ik heb ze dus aan met jagen en je mag verwachten dat ze daar tegen kunnen aangezien het outdoor laarzen zijn! Ja als je ze zaterdags leuk aanhebt om met je hondje te gaan wandelen zullen ze langer meegaan. Nou na twee maanden, stiksels los, leer lelijk zelfs nadat ik ze elke keer behandelt heb met conditoiner,cleaner en spray speciaal voor de laarzen en ze waren lek na 2 maanden al!!! Voor 350 euro verwacht ik meer kwaliteit, vind het de mooiste laarzen die er zijn maar wel slechte kwaliteit, en zo warm zijn ze nou ook niet in de winter! Maar het zijn outdoor laarzen gekocht in jachtwinkel, ook voor mee te gaan jagen en dan na 2 maanden kapot! Iedereen dieze echt intensief gebruiken is er slecht overte spreken. Als je ze enkel aan hebt met hondje uitlaten of gewoon over bospad mee lopen dan zal dr weinig aan schelen inderdaad...

Ik hoef er dus niet mee de paddock met modder in te stappen om mijn paarden buiten te zetten?

Dat kan wel als je ze elke keer goed behandeltmet spray... paardenzeik is op den duur funest voor je stiksel de ammonia daarin tast ook de lijmlaag aan waar de zool mee aan het leer zit, dat lost dan langzaam op. Je kan dr prima mee rijden.

Maarja ik draag ze vaak, en jaag dr ook mee, dus mee door de bramen,water,struiken,modder,bosjes... en behandelde ze wel elke keer maar ze waren toch na 2 maanden stiksels los, rubberaanhechting van zool aan bovenkant los etc. terwijl het outdoor laarzen zijn en mij was verzekerd dat hetgeen waarvoor ik ze gebruik prima zou kunnen... dus voor die prijs verwacht ik wat meer kwaliteit wat meer outdoor... ze kunnen best tegen een stootje maar ze zeggen dat die laarzen perfect zijn om mee te jagen en aan dekwaliteit is dat dus niet te merken. Iedereen die jaagt en ze heeft klaagt dat ze binnen 2 maanden verrot zijn. Dan moeten ze de dingen niet in jachtwinkel aanbieden en beloven dat ze daar prima voor geschikt zijn...

Het is dat ik het de mooiste laarzen vind die er zijn en al vanaf me 9de liep te kwijlen anders kocht ik ze niet meer... Hou oude paar voor te jagen en straks nieuwe paar voor de mooi-igheid

Mariss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 19:00

Ik vind ze echt zooo gaaf, mijn moeder heeft die standaard zegmaar.

Ik vind die paardrij versie ook wel mooi, alleen dan wel in walnut. Ja

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 23:08

Ik vind de Clare's erg leuk! Ja

Junior2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 09:30

OoappeloO schreef:
@ Caira: ik kan er op de site niets over vinden, 'er is wel 1 type laars waar je de maat van de laars bij je kuiten kunt aanpassen.

Neppers vind ik eerlijk gezecht een beetje uhh stom Bloos

wat is er stom aan nep?
Als je voor 99 euro net zo veel plezier hebt als voor 350 vind ik dat niet stom hoor.