Het ruitmotiefje vind ik wel weer leuk.. Maar heb toch liever laarzen die helemaal van leer zijn.. Ow en ik heb ook nog korte dunne beentjes
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Het ruitmotiefje vind ik wel weer leuk.. Maar heb toch liever laarzen die helemaal van leer zijn.. Ow en ik heb ook nog korte dunne beentjes

SONY schreef:Ik heb ze ook. Voor tijdens jagen. Prachtige laarzen, zitten heerlijk maar wat een stinkmodder kwaliteit!Ik heb ze dus aan met jagen en je mag verwachten dat ze daar tegen kunnen aangezien het outdoor laarzen zijn! Ja als je ze zaterdags leuk aanhebt om met je hondje te gaan wandelen zullen ze langer meegaan. Nou na twee maanden, stiksels los, leer lelijk zelfs nadat ik ze elke keer behandelt heb met conditoiner,cleaner en spray speciaal voor de laarzen en ze waren lek na 2 maanden al!!! Voor 350 euro verwacht ik meer kwaliteit, vind het de mooiste laarzen die er zijn maar wel slechte kwaliteit, en zo warm zijn ze nou ook niet in de winter! Maar het zijn outdoor laarzen gekocht in jachtwinkel, ook voor mee te gaan jagen en dan na 2 maanden kapot! Iedereen dieze echt intensief gebruiken is er slecht overte spreken. Als je ze enkel aan hebt met hondje uitlaten of gewoon over bospad mee lopen dan zal dr weinig aan schelen inderdaad...

simodi schreef:SONY schreef:Ik heb ze ook. Voor tijdens jagen. Prachtige laarzen, zitten heerlijk maar wat een stinkmodder kwaliteit!Ik heb ze dus aan met jagen en je mag verwachten dat ze daar tegen kunnen aangezien het outdoor laarzen zijn! Ja als je ze zaterdags leuk aanhebt om met je hondje te gaan wandelen zullen ze langer meegaan. Nou na twee maanden, stiksels los, leer lelijk zelfs nadat ik ze elke keer behandelt heb met conditoiner,cleaner en spray speciaal voor de laarzen en ze waren lek na 2 maanden al!!! Voor 350 euro verwacht ik meer kwaliteit, vind het de mooiste laarzen die er zijn maar wel slechte kwaliteit, en zo warm zijn ze nou ook niet in de winter! Maar het zijn outdoor laarzen gekocht in jachtwinkel, ook voor mee te gaan jagen en dan na 2 maanden kapot! Iedereen dieze echt intensief gebruiken is er slecht overte spreken. Als je ze enkel aan hebt met hondje uitlaten of gewoon over bospad mee lopen dan zal dr weinig aan schelen inderdaad...
Ik hoef er dus niet mee de paddock met modder in te stappen om mijn paarden buiten te zetten?
OoappeloO schreef:@ Caira: ik kan er op de site niets over vinden, 'er is wel 1 type laars waar je de maat van de laars bij je kuiten kunt aanpassen.
Neppers vind ik eerlijk gezecht een beetje uhh stom