Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
water dat er nu nog bij komt, kan gewoon onmogelijk weg. Zelfs als het nu een paar dagen droog zou blijven, ziet de bak er nog hetzelfde (=moeras) uit....
maar het houdt wel een keer op.
Voor een wedstrijd moeten de singel en de peesbeschermers in de wasmachine en de pony ook!!! Gelukkig mogen we bij de buren en de vereniging 4 x per week binnen rijden, en de rest doen we maar gewoon in de modder!!!!
Er is toch voorlopig gewoon niks aan te doen. Zomers rij ik heel actief, in deze tijd van het jaar staat alles gewoon wat op een laag pitje
Fidele schreef:Irritant hè al dat water? Gek worden we ervan, wij leven op veengrond onder de zeespiegel en het is hier een één grote ellendige natte modderzooi!!!
Maar we rijden gewoon door, sneeuw, regen modder, plassen maakt niet uit, ondertussen zit werkelijk álles onder de modder. Zeker als je met een kleinere pony rijdt dan zit zelfs de hals onderVoor een wedstrijd moeten de singel en de peesbeschermers in de wasmachine en de pony ook!!! Gelukkig mogen we bij de buren en de vereniging 4 x per week binnen rijden, en de rest doen we maar gewoon in de modder!!!!
Maar rijerijerije wat erg, een maand niet rijden.....................
..
Daar zou ik niet in gaan rijden. als je paard met zn hoeven een klein stukje wegzakt is dat natuurlijk geen probleem. Maar als je echt ver! wegzakt. Zou ik voor veiligheid van paard zn benen er niet in gaan rijden. 
Nu hopen dat het bij jullie wel droog blijft
bah! heb dus maar met mn ene paard in het land gereden beide dagen en de andere vrij gegeven...