Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
CarolineP schreef:Wij hebben dit jaar de Eurostar waterdichte deken ( met elastich stuk bij de boeg). Heerlijke deken, waterdicht, niet zwaar en lekker warm. Gevoerd met fleece. En ook nog mooi

ThaGirl schreef:Over Harry's Horse en pagony hoef ik geen verhalen te horen. Deze past mijn paard niet!
Ik ga nog steeds voor WB op dit moment.. maar eens zien of ik er eentje voor een leuke prijs tegen kom
ThaGirl schreef:CarolineP schreef:Wij hebben dit jaar de Eurostar waterdichte deken ( met elastich stuk bij de boeg). Heerlijke deken, waterdicht, niet zwaar en lekker warm. Gevoerd met fleece. En ook nog mooi
Wat bedoel je met elastische stuk bij de boeg? Dat heb ik nog nooit gezien..
CarolineP schreef:Moeilijk uit te leggen, maar het voorste stuk vanaf de schoft tot aan de voorsluiting, is van elastisch materiaal. En ook nog waterdicht....
Dat maakt de deken heel soepel en zit perfect!
(en normaal was ik elke avond weer een nieuwe winkelhaak aan t dichtnaaien) verder een fijne stof.. en niet te zwaar
ThaGirl schreef:Ik zit nog steeds met de volgende vraag:
Hoe kan je een deken goed passen? Je kunt hem natuurlijk op leggen en kijken of het goed zit, maar dan weet je nog niet of hij naar achter gaat glijden en hoe hij blijft liggen met beweging.
Hoe testen jullie je nieuwe deken? (met de mogelijkheid om hem nog te kunne ruilen)
Piaffe_Girl schreef:ik heb een pagony , heerlijk deken , alleen hij schuift van voren dus moet wel een borst beschermers, maar ze is dan ook aardig breed