Wat is een fijne winterrijbroek?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

detoren

Re: Wat is een fijne winterrijbroek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 23:16

k heb heb sofcel,heb er ook een ski jack van is vrijwel wind dicht dat is wel prettig maar ik mis de rek waardoor de broek mij belemmerd in mijn bewegingen wat ik weer minder vind,broek was ongeveer 85 euro.maar ik denk dat meerdere lagen toch mischien de oplossing is.

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-08 23:19

Mijn broek was iets duurder maar ik ondervind geen ongemak van de stof. Heb 'm nu 2 weken maar ik pak 'm toch gauw als ik naar de paarden ga.

aalblas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 16:17

Misschien dat rainlegs ook helpen. Deze zijn tegen de regen, maar houden ook de wind tegen. Dat is lekker bij koud weer.(rainlegs zijn twee stukken stof die over je bovenbenen heen gaan en je kunt ze kopen in de ruitershop of bij de fietsenmaker).

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 16:52

aalblas schreef:
Misschien dat rainlegs ook helpen. Deze zijn tegen de regen, maar houden ook de wind tegen. Dat is lekker bij koud weer.(rainlegs zijn twee stukken stof die over je bovenbenen heen gaan en je kunt ze kopen in de ruitershop of bij de fietsenmaker).

Ik heb ze al enige tijd. Als het echt koud is, doe ik ze aan. Ik heb altijd last van winterbenen. Nogal pijnlijk. Met rainlegs geen centje pijn. Kan zelfs vanalles uittrekken, want ik stik van de warmte. Wel even opletten dat je ze een beetje naar buiten draait (zoals ze ook horen) anders knerpt het een beetje bij het lichtrijden en zitten ze niet fijn, maar verder, totaal geen last en echt een zegen. Knipoog Tong uitsteken

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-08 10:35

Ik heb intussen al een rijbroek, maar nogmaals bedankt voor het meedenken. OK dan!

Rainlegs werden me al buiten dit topic om aangeraden, maar die schijnen omhoog te kruipen, heb ik me laten vertellen.

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 21:52

Puera schreef:
Ik heb intussen al een rijbroek, maar nogmaals bedankt voor het meedenken. OK dan!

Rainlegs werden me al buiten dit topic om aangeraden, maar die schijnen omhoog te kruipen, heb ik me laten vertellen.

Tja, bij mij niet gelukkig, maar ja, iedereen zit en beweegt misschien anders of ze zijn misschien te groot oid. Maar ja, je bent voorzien, dus dat probleem is opgelost. Pling