Hele aparte gewoonte, waarom?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Pessade

Re: Hele aparte gewoonte, waarom?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 16:29

Ja, heel normaal hengstengedrag! Het heeft niets te maken met de leeftijd (jonge dieren zoals hier boven werd beschreven).
Ze hebben gewoon een "stijve" en gaan volledig in hun eigen genot op. Clown

Toch wil ik hier een waarschuwing plaatsen:

Ondanks dat dit gedrag voor hengsten heel normaal is zit er een keerzijde aan. Leer hem dit gedrag NOOIT te doen tewijl jij met hem aan het werk bent, staat te poetsen, mee loopt te wandelen etc. Je zult niet de eerste zijn die letterlijk door hun eigen hengst gedekt worden. En 500/600 kilo testosteron gierende opwinding bovenop je is niet prettig en zelfs zéér gevaarlijk.

Leer hem dit gedrag af zodra je met hem bezig bent. Hij mag die opwinding niet krijgen, dat doet ie maar in zijn (wel erg letterlijke) VRIJETIJD!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 19:03

Die van mij heeft een keer een ontsteking aan z'n leuter gehad. Die heb ik doen van de VA met biotex moeten doen. Sinds die tijd ruimt hij de boel keurig op als ik hem op haal Knipoog.
Met zich zelf spelen doet hij vooral als hij lekker ontspannen staat te suffen in het zonnetje. Zomers zie ik het meer, waarschijnlijk omdat ik dan zelf ook meer buiten ben.

MissEvD

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 21:12

als ik aan het rijden ben dan geef ik een hulp en dan knikt hij met zijn hoofd en dan pas doet ze het???

Jennasilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 02:33

Bij ons wordt ook gezegd dat het mastrubatie is. Mijn toen hengstje deed het ook. Tijdens het borstelen stopte ik als de boel weer netjes naar binnen was ging ik verder. Na een tijdje werd het stukken minder. Sinds hij geruind is weet hij niet eens dat hij nog een plasser heeft.

play_coy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 10:07

wij leren het de hengsten wel af, want ze staan gewoon te ''geilen '' in de stal oke, maar als je met je paard bezig bent, en hij hangt zn leuter uit, geef r een tik tegenaan en hij trekt m weer in Haha! AAN/UIT knopje Knipoog

Apostrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 01:22

play_coy schreef:
wij leren het de hengsten wel af, want ze staan gewoon te ''geilen '' in de stal oke, maar als je met je paard bezig bent, en hij hangt zn leuter uit, geef r een tik tegenaan en hij trekt m weer in Haha! AAN/UIT knopje Knipoog

weet je wel hoe dat voelt? je moet een vrouw zijn als je deze methode hanteert. hoop dat je niet zo met je vriendje omgaat Sigaar

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 01:45

superpluisje schreef:
Lovely1 schreef:
Hoe heet dat ook alweer... een Odol Haha!
Hahaha wel hilarisch ROFL

Whahaha ja dit is ook het eerst wat ik dacht Vork

En hier nog 1 met hetzelfde idee Bloos

TS, je kan van de gelegenheid gebruik maken om hem meteen even schoon te maken. Maar inderdaad wel uitkijken dat hij jou niet gaat gebruiken als merrie Haha!