laats was mijn kennis het en dan hoef ik vrij weinig tedoen zij doet bijna alles meet mijn moeder
zij is namelijk helemaal gek van shadow
ik ga altijd de dag van tevoren met de paarden naar de andere stal
daar was en toileteer (knippen etc,) ik de paarden
dan gaan ze lekker de warme stal op eventueel onder het solarium
en dan elk uur drollen scheppen
de volgende morgen gaat mijn ''groom'' mee naar stal
dan doen we bij shadow nog zijn achterste beentjes wassen omdat hij heel veel sokken heeft en het ook heel snel heel vies maakt.
eventueel nog een staart wassen die ze vies gemaakt hebben.
dan de staartbeschermers en dekens om halster om trailertje op.
als we op het concoers terein zijn gaat de eerste eraf
zachte borstel erover heen
bij shadow nog babypoeder in zijn achterste sokken want hij moet op de trailer altijd poepen en dan zijn die verdomde sokken weer vies:P
staart,manen,sokken uit kammen zadel erop en hoofdstel om en in stappen
dan leest mijn groom mijn proefje voor.
dan uitstappen op de trailer
dan de andere eraf en weer van voor afaan beginnen of mocht het zo zijn dat we met de tijd te krap zitten leest mijn moeder mij voor en mijn ''groom'' maakt het volgende paard klaar en loopt naar de los rijd hal waar ik als het goed is uitaan het stappen ben dan klimt zij op het eerste paard ik op het 2 de paard losrijden (ja ik weet dat het niet mag iemand anders mijn paard los laten rijden maar dan moetten ze maar slimmer zijn en niet mij op de ene b laten starten enachteraan in plannen en op de andere in het l en dan voorin laten starten toch??) en als de paarden netjes uit gestapt zijn krijgen ze hun dekentje weer op beetje kracht voer en dan lekker warm op de trailer
zo gaat mijn wedstijd dagje altijd
tezij ik ook op de zelvde dag moet springen (ik spring aleen met shadow)dan gaat die er weer af enz
nou mocht het duidelijk zijn hahaha
ik hoef verder vrij weinig te doen als een goedde proef neerzetten:P
Maar andersom groom ik haar als zij een menwedstrijd heeft. Wel gezellig en lekker afwisselend op deze manier
Gaan áltijd mee en lezen áltijd mijn proeven!