Uitnodiging Talentendag Indoor Brabant

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 23:51

ja ik weet het ook nog niet, ik kan 4 kaarten krijgen! ga denk met 3 vriendinnen ofzo! tja en dan moeten we er nog heen! en ik ben degene die een OV heeft! dusja! misschien toch maar een mama mee ofzo hihi
je hoort het nog! en ik moet ook maar zien of ik geen college heb ofzo!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 16:05

Ik zit op dat tijdstip midden in een 'koeienstal' in Amstelveen tentamen te doen *LOL* (net de ad valvas gelezen en er stond een heel stuk in over de Emergohallen waar we tentamen hebben...)
Anders had ik ook kunnen meeten Haha! (al 'kennen' Barrie en ik elkaar al Lachen )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 16:43

liberty schreef:
Uh, Haike, ik heb niet gezegd dat ik ga hoor Verward

Want op vrijdag kan ik helemaal niet, moet ik lesgeven Haha!

Liberty: Sorry, denk ik verkeerd gelezen, wilde je uit mijn lijst halen maar dat lukte niet. Sorry!

Barrie schreef: Ik weet niet of jullie het leuk vinden om een "vreemde" bokker te meeten.
Daar heb ik geen probleem mee, ik ben ook een redelijk 'vreemde' bokker. Geeft niet.

Gomir: wij zien elkaar idd al in ermelo! Haha! Haha!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 22:00

Ik heb de uitnodiging ook gekregen en hem natuurlijk ook weer gauw terug gestuurd voor de 2 vrijkaartjes!!!!!

Vorig jaar heb ik de uitnodiging niet gehad... wel vreemd want toen was ik ook M, maar met een andere pony?

Barrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-03 11:43

gomir schreef:
Ik zit op dat tijdstip midden in een 'koeienstal' in Amstelveen tentamen te doen *LOL* (net de ad valvas gelezen en er stond een heel stuk in over de Emergohallen waar we tentamen hebben...)
Anders had ik ook kunnen meeten Lachen )

De Emergohallen... enig (niet dus)!! Ben er ook een keer geweest. Inderdaad net een koeienstal.
Jullie (van geneeskunde) hebben er toch bijna altijd tentamen vanwege de grootte van de groep? Wij, 'psychologen', zitten er eigenlijk nooit, gelukkig. Vorig jaar hadden we het Provisorium nog. Erg fijn, want anders hadden wij waarschijnlijk ook steeds met onze enorme groep (+/- 300 man) in die koeienstal gezeten.
Ik had het stuk trouwens ook in de Ad Valvas gelezen over de Emergohallen. Ben het helemaal eens met de klachten.

Niet dat dit echt over het onderwerp gaat (eigenlijk helemaal niet over paarden), maar ik zag het bericht van Gomir en wilde toch even reageren.

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 16:53

tjoh heb vandaag slechts 2 vrijkaarten ontvangen terwijl ik toch 2 brieven had en dus 4 vrijkaarten kon krijgen! nou hoop ik maar dat die morgen komen ofzo! beetje raar vind ik het wel!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 21:57

Ik heb de kaartjes vandaag ook gekregen..
Tribune Noord-West Rij 26 plaats 0013 en 0014..
Nog Bokkers die hierbij in de buurt zitten?

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 00:11

oh ik zal ff kijken........

rij 20 plaats 0001 en 0002, hihi zeker helemaal in de hoek, zie het al voor me! grrrr
maar zou ook wel graag die andere kaarten willen hebben!!!!!!

oh ehh tribune noord oost Tong uitsteken

Barrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-03 16:19

Ik zit op tribune zuid-west op rij 22, stoelen 19 en 20. Tot nu toe zitten wij dus overal, ver uit elkaar.

paardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 16:27

ik ga ook (M2 met mijn paard en ik ben 15), heb de brief ontvangen, ik ga met mijn moeder. lekker weer een dagje vrij van school!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 17:37

Ik heb hem dit jaar ook niet gehad. Ik rijdt wel in het M1 met mijn jonge paard met 0 wp. Maar ik heb nog voor dit jaar officieel een startkaart met mijn andere paard voor het Z met wp. Dus beetje vaag......hoewel ik die al niet meer start een tijd.
Maa rjaik heb toch al kaarten en ga wel.

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 20:23

oh vandaag heb ik me andere 2 vrijkaartjes gehad
dat is ook Noord oost, rij 17 geloof ik stoelnummers weet ik niet uit me hoofd maar d8 iets van 17 en 18