op zoek naar de perfecte winterjas

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

woeliej

Re: op zoek naar de perfecte winterjas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 19:30

Leonieke schreef:
woeliej schreef:
ik lees even mee, ben zelf ook op zoek. Heb onlangs 3 jassen gekocht die allemaal voor 100% waterdicht werden verkocht en geen 1 is het ook daadwerkelijk. + ze zijn we allemaal ook nog te dun..

Wie kent er dus een echt dik, waterdicht bombermodel jas?

Misschien is de Equiline bomber wat voor jou?
Hoe warm deze zijn heb ik persoonlijk geen ervaring mee. Ze zijn wel lekker gevoerd en hebben ook een fleece binnenvoering. Ze voelen alsof ze lekker warm zijn Bloos . Het is een bomber modelletje.

Mijn zus en ik hebben allebei een Kyra K Amie. Ik heb al veel jassen gehad (a.o. Anky, Horseware en Ariat) maar nog noooooit zo'n warme winddichte jas als deze. Hij is zeker weten 100% waterdicht. Alleen geen bomber model................... Wel een prettig draagbare jas en wel zo kort dat de onderkant van de rits bij mij net mijn zadel niet raakt Haha! .

zeker een erg mooie jas! Maar ook aardig prijzig Nagelbijten / Gniffelen Gata er sowieso deze maand even niet in zitten ben ik bang..

Leonieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 20:34

Klopt, ze zijn niet goedkoop.
De Equiline heeft wat dat betreft een bereikbaardere prijs.
Succes met verder zoeken en mocht je de jassen eens willen bekijken kn at uiteraard altijd.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-08 21:59

wel, ik ben verkocht wat betreft de MH grace
ben er mee op de brommer naar paard op en neer geweest en die jas is zo heerlijk warm , echt super
kom maar op met de winter
kan hem hebben Haha!

Solvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 22:59

Ik heb de 4 in 1 jas van HV polo Haha! HEERLIJK! wil geen andere meer Tong uitsteken echt ontzettend lekker warm ( rij altijd buiten dus moet we warm zijn Tong uitsteken ) Echt een super jas vindt ik .

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 11:55

Ik heb de eurostar Felton van de huidige wintercollectie.
Ik zocht ook een jas die: 100% waterdicht is, winddicht en wat langer zodat ik geen koude rug krijg. Ik rijd altijd buiten, en fiets ook vaak een heel stuk naar stal dus een goede jas is een vereiste.

Hiervoor had ik de equitheme bomber, en die was wel lekker winddicht maar te kort en kroop op.

Over de Felton ben ik echt super tevreden, heerlijk warm en ik hoop wel heel wat jaren met deze jas te doen!

jolijnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 10:45

PK heb er nu een felblauwe van en zit super lekker

Midy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 12:53

Ik heb nu een winterjas van PK, was dan wel even wat duurder, maar dan heb je een lekkere warme jas, die heel wat jaren mee kan ! Haha!

tam20

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 19:16

Roelke_ schreef:
Ik heb de eurostar Felton van de huidige wintercollectie.
Ik zocht ook een jas die: 100% waterdicht is, winddicht en wat langer zodat ik geen koude rug krijg. Ik rijd altijd buiten, en fiets ook vaak een heel stuk naar stal dus een goede jas is een vereiste.

Hiervoor had ik de equitheme bomber, en die was wel lekker winddicht maar te kort en kroop op.

Over de Felton ben ik echt super tevreden, heerlijk warm en ik hoop wel heel wat jaren met deze jas te doen!

Deze jas heb ik ook, echt ideaal!
Zelfs met deze kou buiten heb ik het lekker warm Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 22:21

Ik ben echt ontzettend blij met mijn Maddox jas. (model maydena).

Wind en waterdicht, met uitritsbaar binnen-fleece-jack, en echt OVERAL zakjes. Heel handig Lachen Zijn geloof ik verkrijgbaar in rood, zwart en bruin. Wel wat duurder.

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 22:31

Kyra K is heel fijn, die van mij is na een aantal jaar nog steeds waterdicht (iig niet gemerkt dat hij dat niet meer is) en hij is lekker licht en toch superwarm.
Ik heb ook een Anky (gescoord in de uitverkoop voor 35€), rits is eigenlijk al heel snel kapot (gaat vaak van de onderkant open) en die is een stuk minder warm, maar wel een fijne tussenjas.

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 14:22

Ik heb een bomberjack Horka Tension €25.-.. Via internet besteld en zit geweldig Lachen

JouwManege

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 22:43

Ik heb een nieuwe van PK. Zo'n fijne jas! Al wheater en heeeeerlijk warm + waterdicht. Was €130 euro geloof ik.. maar dan heb je wel wat. Lachen
Het is een grijze met een bontkraagje.

LinZZZZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 21:39

Ik vind de Eurostar jassen erg fijn. Heb zelf een Eurostar Cameron en die zit heerlijk en is heel warm.

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 21:42

Kentucky zeker weten, ik heb er een dunnere jas van (rodreko dacht ik) en 't is echt een fijne jas!
Heel ademend, lekker warm en waterdicht. Maar het is niet een echte winterjas maar met een trui en daar een shirt onder blijf ik altijd lekker warm.

Kentucky heeft ook andere hele mooie en warme jassen die wel echt winterjassen zijn.

Even plaatje gezocht, deze is het Lachen