Warme rijhandschoenen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Re: Warme rijhandschoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 19:26

Even teruglezen, de antwoorden op de laatste drie vragen staan eerder in dit topic. Lachen

Ixie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 20:07

Karin schreef:
Even teruglezen, de antwoorden op de laatste drie vragen staan eerder in dit topic. Lachen

Haha ja, ik heb het gevonden ;]

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 20:17

Wanja schreef:
Ik heb handschoenen gevonden waar ik zelfs geen koude vingers in krijg, maar dat kost dan ook wel wat. Ze zijn van Roeckl en bevatten Gore-tex. Prijs is alleen rond de 70 euro Bloos

Ik heb zelf heel veel last van koude, stijve en pijnlijke vingers. Ik ben dan ook erg benieuwd of deze handschoenen een beetje stevig zijn niet snel kapot gaan. En zijn ze oo waterdicht?
VInd ze namelijk een beetje duur om zomaar even te proberen. Als ze echt goed zijn heb ik dat er wel voor over. Beter als koude en pijnlijke vingers.

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 20:18

@karin welk type heb jij van die kitt handschoenen?

Ixie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 21:41

Ja, 70 euro is wel wat duur als ik hier ook positieve reacties hoor over stevige handschoenen van slechts 7 euro. En misschien raak je ze nog wel kwijt ook, vooral als je op de manege rijdt.

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 22:05

Ik raak niet zo gauw mijn spullen kwijt sta op een pensionstal. Maar ben bang dat als ik die handschoen heb gekocht dat ze na een paar maanden ook op zijn. Ik gebruik handschoenen erg intensief en meestal moet ik na 2 maanden al nieuwe kopen vind ik een beetje zonde als het handschoenen van 70 euro zijn.

Wanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 20:22

Ik vind ze heel stevig en ze zijn inderdaad waterdicht. Ik moet wel zeggen dat ik heel erg zuinig op mijn spullen ben, dus laat ze nooit ergens rondslingeren zodat ze vies kunnen worden. Gebruik ze echt alleen met rijden. Tja, ik heb heel erg snel koude vingers en ik heb ze nu echt niet meer koud. Het blijft wel veel geld.