Startkaart aanvragen en werken op zaterdag?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lietjuh_

Re: Startkaart aanvragen en werken op zaterdag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 21:22

Op zaterdag werk ik ook, het lijkt me ook leuk om in het buitenseizoen met mijn nieuwe paard wedstrijden te gaan starten. ik blijf er wel bij werken en plan de wedstrijden zoveel mogelijk op zondag en vrijdag.

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 22:12

Ik start ook bijna altijd op zondag. Alleen voor leuke wedstrijden, bv van m;n eigen vereniging neem ik dan wel eens vrij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 23:44

Ik woon in Eindhoven, zit bij een vereniging in Son, en ik heb zát keuze uit zaterdag/zondag starten hoor..... Ja Daar hoef je het niet voor te laten.. Lachen

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 23:48

ik heb 7 jaar lang elke zaterdag gewerkt en ree ook wedstrijden. ik starte gewoon op zondag.
zou ook zeggen kijk even op startlijsten op wat voor dagen het mogelijk is voor je om te starten en bepaal dan wel of geen startkaart

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 15:29

Toen ik nog thuis woonde (is 3 maanden terug Bloos ) gaf ik op zondagochtend les op een vereniging, daar waren de wedstrijden altijd op zondag dus dan deed ik er altijd een briefje bij of ik later ingedeeld kon worden. De indoorwedstrijden duurden daar altijd tot 's avonds 7/8 uur ofzo dus dan zou jij misschien met een briefje erbij 's avonds kunnen starten. In het outdoorseizoen wordt het weer iets lastiger omdat de wedstrijden dan vaak om 5 uur afgelopen zijn....

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 13:05

Er zijn ook zat wedstrijden op vrijdagavond of zelfs doordeweekse avonden, alle klassen (hier in de regio in ieder geval wel). Gewoon startlijsten.nl goed in de gaten houden en tijdig opgeven. Ik werk om de week het weekend en plan ook zo mijn wedstrijden.