Petrie Perfect -> willen niet zakken. wat te doen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

asjemenou

Re: Petrie Perfect -> willen niet zakken. wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 21:55

Je moet natuurlijk niet elke week water in je laarzen gieten. Tong uitsteken

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 21:58

Nee dat lijkt me ook niet helemaal bevordelijk voor je laarzen Nagelbijten / Gniffelen

Steefjevos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 22:03

Bij de meeste ietwat luxere schoenenzaken kun je leer van schoenen/laarzen soepel laten maken. Ze willen ook wel helpen met leren rijlaarzen, ze kunnen zelfs de schacht iets oprekken (hoewel dat in dit geval niet nodig is Knipoog )
Het is misschien een raar idee om gewoon een schoenenwinkel ermee in te lopen (ik heb het hier dus niet over een Scapino, Schoenenreus oid, maar een échte schoenenwinkel voor kwaliteitsschoenen) maar als het iemand is die houdt van zn vak vindt ie het vast niet erg!
Ik heb het ook gedaan Haha! (met de laarzen van mn vader, hahaha)

Trouwens, je kunt ook even in de telefoongids kijken of er in de buurt toevallig een schoenreparatiewinkel (lederspeciaalzaak) in de buurt zit. Die kunnen je ook helpen met zoiets. Die hebben vaak ook wel de kijk op of het nog zakt of niet.

Maar het gemakkelijkst is natuurlijk om terug te gaan naar de winkel, voordat je die laarzen al door een andere zaak laat aanpassen.