Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Uppojono schreef:Ik vind die jij beschrijft Cocktail, echt verschrikkelijk zitten. Heb hem ook gebrobeerd, maar draag normaal voorgevormde BH's en met deze BH, voelt het net alsof de boel er als tja 'theezakjes' inhangt. Denkt dat die een stuk lekkerder zit als je hem over een normale BH aan doet, maar heb ik toen niet geprobeerd..

) dat ik een sportbh kon bestellen in mijn maat
en ze zitten primaChris_Luxz schreef:Ik zou zeggen: geen BH! Zie als man nu eenmaal graag een vrouw met grote boezem te paard![]()
Maar "vrouwlijke vriendinnen" zijn helemaal idolaat van Marlies Dekkers, maar of ze die nou ook gebruiken voor het rijden weet ik niet...
kon het gewoon niet laten even een reactie te plaatsen.![]()
Succes!
Chris_Luxz schreef:Ik zou zeggen: geen BH! Zie als man nu eenmaal graag een vrouw met grote boezem te paard![]()
Maar "vrouwlijke vriendinnen" zijn helemaal idolaat van Marlies Dekkers, maar of ze die nou ook gebruiken voor het rijden weet ik niet...
kon het gewoon niet laten even een reactie te plaatsen.![]()
Succes!
Dus als je echt wil dat alles stil hangt dan nog een gewone BH eronder.....
.En ik ben ook al breed geschouderd,waardoor ik met plat tegen mn lijf gedrukte tieten meteen 10 kilo zwaarder lijk
) en ze in vorm houdt,doch niet zwabberig?