vuurwerkseizoen komt er weer aan

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mars_loves

Re: vuurwerkseizoen komt er weer aan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 18:37

Ik zag ergens dat je ook gewoon naar een rustig dorpje kunt verhuizen ofzo (mis. verkeerd gelezen, maar oke).. Ik raad je dat niet aan, ik woon zelf in een klein dorpje, en er word hier ook ieder jaar verschrikkelijk veel vuurwerk afgestoken.. dussja, dat helpt iig niet.. Knipoog

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 19:59

Hier zijn alle prullebakken in het park alweer opgeblazen, en het is nog maar net november! Stelletje idioten. Gelukkig staat mijn paard op een boerderij beetje afgelegen, dus dat scheelt. Alleen met buitenrijdne vermijdt ik nu het dorp alweer, blijf lekker in de polder, in de hoop dat we geen vrvelende rotjochies met vuurwerk tegenkomen....

anniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 20:06

Wij zijn met de honden ook al begonnen met een vuurwerkcd, vorig jaar was een groot drama met Mikos. Normaal zo braaf en nooit ongelukjes maar hij durft het huis de hele week dan niet uit en laat het savonds van angst lopen op de mat, zo sneu!
De cd kan ik nu al op 3/4 van het max. volume, we begonnen op 1/8e ongeveer gok ik dus dat gaat steeds beter!

Hier zit op de TNTbrievenbussen ook al sinds oktober een strip zodat er geen vuurwerk ingegooid kan worden. Passen alleen nog maar brieven in, voor alles dat iets dikker is moet je naar het postkantoor. Is toch te zot voor woorden?!

chanouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 00:49

Mijn paarden hebben nergens last van met vuurwerk en ze staan er best dichtbij maar ik schenk er gewoon geen aandacht aan werkt meestal het beste.

rooszszsz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 11:35

Toen ik haar net had moest ik haar de 1ste x wat geven ze kwam bijna over de stal heen....... Vorig jaar ging t super beetje zenuwachtig maar ze kon alles hendelen?!?

__Nienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 18:49

Bij mij zijn ze afgelopen jaar ook heel rustig gebleven. Ze hebben gewoon buiten gestaan. Het was de eerste keer voor mijn paardje dat ie vuurwerk zag. Rond half een zijn we even gaan kijken, maar ze stonden buiten lekker te dutten. Niet veel aan de hand dus..

Ook hier al regelmatig knallen en ik ga zeker niet richting het dorp. Er lopen er namelijk een aantal rond die het héél erg leuk vinden om vuurwerk naar paarden (en mensen en andere dieren) te gooien Boos! .

Dorien13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 18:55

Bij ons in de buurt steken ze van dat illegale spul af.
Dat is irritant, want je schrikt er zelf ook van.
Maar meestal is nop wel relaxd bij vuurwerk.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 10:49

Ik ben ook eens wezen buitenrijden, gooien er van die k*tjochies rotjes naar onze paarden.. Gelukkig zijn het zulke paarden die enkel opzij stappen als ze schrikken.
Ik had het niet gehoord/gezien *doof hey Tong uitsteken * Mijn vriendin woest, naar die jongens toe gelopen te paard.. Die kindertjes werden wel heel erg bang Haha! Haha! (groot paard en een woedende meisje Tong uitsteken )