Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MSQuincyTE schreef:Deze auto mag geen trailer trekken, want geremd mag hij maar 1000 kilo trekken volgens de rdw site
Charaz schreef:MSQuincyTE schreef:Deze auto mag geen trailer trekken, want geremd mag hij maar 1000 kilo trekken volgens de rdw site
dus als je daar onder blijft of precies aan zit met paard en trailer mag het wel.
Lindy1982 schreef:lees even goed... heb er 2 jaar niets meer mee gedaan.. gaf eerder al aan dat je gelijk had.. en heb aan de politieacedemie gestudeerd dus heb wel degelijk mij er in verdiept.. .. wel eerst lezen.. gaf het net al toe
ikke schreef:dus als je daar onder blijft of precies aan zit met paard en trailer mag het wel.
Brammetje16 schreef:Ik hoorde trouwens dat je vanaf 2009 niet meer zonder E rijbewijs mocht rijden met trailer/ aanhanger.
dit vertelde mijn instructeur!
Brammetje16 schreef:Ik hoorde trouwens dat je vanaf 2009 niet meer zonder E rijbewijs mocht rijden met trailer/ aanhanger.
dit vertelde mijn instructeur!

cissy schreef:daar gaan we weer.......!! lezen jullie de FAQ niet? arme Margreet heeft dr vingers blauw zitten typen eraan
[TAO] FAQ TAO de regels in de FAQ zijn de enige juiste!
aira2005 schreef:Ik trek mijn trailer 1.1/2 paards met een paard van 1.63 erin ook met een berlingo en die van mij mag 1200 kilo trekken!!! het is een 1.9 Diesel maar hij trekt hem echt makkelijk! Diesel is gewoon best wel sterk! Al moet ik wel zeggen dat ik met die auto en trailer geen lange stukken zal rijden dat vind ik zelf niks al kan en mag die auto het wel!!!
cissy schreef:ja onder andere, ik geloof nl niet dat jouw paard met trailer onder de 1200 kg blijven
aira2005 schreef:Nou dat blijft zeker wel onder de 1200 kilo hoor! Het gaat prima met me auto! Korte stukken.