Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sjakie schreef:het is ook zo lastig om het regelement van de knhs terug te vinden.... staat het gewoon allemaal in.
kitty_gomez schreef:Ik wilde net overgaan op bruintuig.
Maar na dit topic begin ik toch wel te twijfelen...
Zwart was toen alleen maar luxe. sjakie schreef:Verzorgingspunten houden gewoon veel meer in dan de kleur van je tuig. Doordat het in de regelementen gewoon is toegestaan mag een jury hier niks mee. Er valt dus weinig persoonlijks over te zeggen. Mooi of niet mooi is ip niet aan de orde.
. Nibbit schreef:Tot ca 1980 was bijna alle tuig bruinZwart was toen alleen maar luxe.
.
. 
Marije112 schreef:sjakie schreef:Verzorgingspunten houden gewoon veel meer in dan de kleur van je tuig. Doordat het in de regelementen gewoon is toegestaan mag een jury hier niks mee. Er valt dus weinig persoonlijks over te zeggen. Mooi of niet mooi is ip niet aan de orde.
Nee, als er een bord met staat met "50 is de maximale snelheid" hou jij je daar ook precies aan?
Nee dus.
Marije112 schreef:Ik zit er ook over na te denken. De gene die dit verhaal vertelde zei dat ze
al de keren dat ze moest schrijven bij wedstrijden de bruin-tuig-paarden lagere verzorgingspunten
kregen, want " het past niet mooi bij je zwarte laarzen + jasje

lientjeds schreef:Vriendin van mij rijdt met zwart hoofdstel met roze onderlegd, en roze dekje, en heeft ook telkens 8 voor verzorging...
Dus waarom zou bruin niet kunnen
Er staat in de regelementen niets over de kleur van het dekje, al gaat bij de meeste jury's de VOORKEUR uit naar wit. 
)
dan hoeft het niet verteld te worden, maar kun je het zelf lezen