Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

En dan bind ik die voor om je arm om zijn staart (is elastisch) en daaraan hang ik dan ook een rood lampje.
nate schreef:Wij rijden ook altijd in het donker naar les.
Wij vallen echt wel op, Ik heb een fietslampje op zijn frontriem, een reflectiedeken, een oranje veiligheidsvestje met reflectiestrepen, en reflectie beenlappen, dan heb ik bij de kijkshop 2 setjes met reflectiebanden gehaald voor om je arm en voor om je middel.
Als je dan de 2 voor om je middel aanelkaar maakt en om de hals van je paard doet heb je een reflectie borsttuig.En dan bind ik die voor om je arm om zijn staart (is elastisch) en daaraan hang ik dan ook een rood lampje.
Dan heb ik nog een lampje met 2 kleuren bij de divoza weg die heb ik om mijn arm en dan bind ik ook nog een reflectie beenbeschermer om mijn enkel.
Dus menigeen mens die met groot licht op rijd in het pikkedonker wordt verblind door mijn verschijning
bicci schreef:nate schreef:Wij rijden ook altijd in het donker naar les.
Wij vallen echt wel op, Ik heb een fietslampje op zijn frontriem, een reflectiedeken, een oranje veiligheidsvestje met reflectiestrepen, en reflectie beenlappen, dan heb ik bij de kijkshop 2 setjes met reflectiebanden gehaald voor om je arm en voor om je middel.
Als je dan de 2 voor om je middel aanelkaar maakt en om de hals van je paard doet heb je een reflectie borsttuig.En dan bind ik die voor om je arm om zijn staart (is elastisch) en daaraan hang ik dan ook een rood lampje.
Dan heb ik nog een lampje met 2 kleuren bij de divoza weg die heb ik om mijn arm en dan bind ik ook nog een reflectie beenbeschermer om mijn enkel.
Dus menigeen mens die met groot licht op rijd in het pikkedonker wordt verblind door mijn verschijning
fotootje?
Of op de laarzen?Nakisha schreef:Ik heb geen paard om mee buiten te rijden, maar op mijn brommerhelm zitten op beide zijkanten reflecterende stickers. Die zijn bij de meeste fietsenwinkels gratis te krijgen!
Misschien ook handig voor de cap?Of op de laarzen?
.

Maartje1990 schreef:ik heb nu iets anders bedacht ook al.. een beetje 't zelfde idee alleen dan als voorlamp een (fel!) hoofdlampje van de expo (was het geloof ik) en die is veel feller als deze en een veel betere elastiek waarbij ik aan de achterkan alsnog dat rode lichtje hang en dat voor fietslampje op deze foto hang ik dan aan de frontriem
is een speciale hoofdlamp