Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ik heb vandaag ook een hartje uit zijn vacht geschoren.

Marloesx schreef:Voor een pony of een shetlander is het wel leuk ja.. little pony achtig, maar voor een paard zou ik het niet mooi vinden
Armani88 schreef:
hier voorbeeldje van mijn paard
.
.
Mensen , denk na!
Je pony helemaal gaan scheren voor zo'n klein hartje kan echt niet!! Marlous schreef:Ik vind het echt erg dat mensen hun paard kaal gaan scheren alleen maar voor zo'n hartje op de kontMensen , denk na!
Als je je paard altijd al scheert om andere redenen , vind ik t erg leuk.
TS; als ik jou was, zou ik voor jouw idee gaan, gewoon een malletje knippen en dan 't hartje uitscherenJe pony helemaal gaan scheren voor zo'n klein hartje kan echt niet!!
Armani88 schreef:Marlous schreef:Ik vind het echt erg dat mensen hun paard kaal gaan scheren alleen maar voor zo'n hartje op de kontMensen , denk na!
Als je je paard altijd al scheert om andere redenen , vind ik t erg leuk.
TS; als ik jou was, zou ik voor jouw idee gaan, gewoon een malletje knippen en dan 't hartje uitscherenJe pony helemaal gaan scheren voor zo'n klein hartje kan echt niet!!
:s pardon, Ik heb mijn paard geschoren met een reden!
en ik vind het hip staan. en het is de eerste keer dat ik mijn paard zelf heb geschoren en vind het aardig kanp gedaan als ik sommige paarden zie
dat is idd zo. ik heb namelijk nog nooit van iemand gehoord dat hij zijn paard ging scheren speciaal voor dat ene hartje, dat slaat natuurlijk helemaal nergens op!