hartje op de kont?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jene86

Re: hartje op de kont?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 10:52

Axel_valerie, heb je daar een foto van toevallig?

Eva1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 01:38

Bah nee dat vindt ik echt zo stom Tong uitsteken

lisetje83

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 17:05

even een stipje!
Haha! ik heb vandaag ook een hartje uit zijn vacht geschoren.
ben benieuwd naar jullie foto's Haha!

drafbalk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 18:59

je kan dan een hartje van internet printen en dat uitknippen. ga dan met een duidelijke stift erlangs, zorg dat het niet op de huid, maar op de haren komt, anders zie je allemaal zwarte lijnen op de kont. pak dan een dun scheerapperaat en scheer binnen de lijnen alles weg. zorg wel dat als je het paard dan in de wei hebt staan, en het is koud, dat het paard dan een winterdeken op heeft. http://www.bokt.nl/wiki/Afbeelding:Scherenfiguurtje.jpg je moet het bij die site wel ff andersom doen, dat je alleen het figuurtje eruit scheert.

Armani88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 19:22

Afbeelding

hier voorbeeldje van mijn paard

Ixie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 21:50

Marloesx schreef:
Voor een pony of een shetlander is het wel leuk ja.. little pony achtig, maar voor een paard zou ik het niet mooi vinden

Ik heb even op jou profiel gekregen en ik denk dat het lief staat hoor! Maar andersom vind ik ook wel íets mooier. En Marloesx, bij mij op stal staat een groot paard en daarbij staat het ook heel mooi (daarbij is dan het hartje 'overgelaten').

Ixie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 21:51

Armani88 schreef:
Afbeelding

hier voorbeeldje van mijn paard

Ik zou het iets hoger doen en iets meer richting hoofd zeg maar Tong uitsteken .

Maar deze is ook super leuk hoor Cool .

Marlous

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 22:38

Ik vind het echt erg dat mensen hun paard kaal gaan scheren alleen maar voor zo'n hartje op de kont Nors opkijken Mensen , denk na!

Als je je paard altijd al scheert om andere redenen , vind ik t erg leuk.

TS; als ik jou was, zou ik voor jouw idee gaan, gewoon een malletje knippen en dan 't hartje uitscheren Lachen Je pony helemaal gaan scheren voor zo'n klein hartje kan echt niet!!

Armani88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 23:09

Marlous schreef:
Ik vind het echt erg dat mensen hun paard kaal gaan scheren alleen maar voor zo'n hartje op de kont Nors opkijken Mensen , denk na!

TS; als ik jou was, zou ik voor jouw idee gaan, gewoon een malletje knippen en dan 't hartje uitscheren Lachen Je pony helemaal gaan scheren voor zo'n klein hartje kan echt niet!!

:s pardon, Ik heb mijn paard geschoren met een reden!
en ik vind het hip staan. en het is de eerste keer dat ik mijn paard zelf heb geschoren en vind het aardig kanp gedaan als ik sommige paarden zie

Ixie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 17:20

Armani88 schreef:
Marlous schreef:

:s pardon, Ik heb mijn paard geschoren met een reden!
en ik vind het hip staan. en het is de eerste keer dat ik mijn paard zelf heb geschoren en vind het aardig kanp gedaan als ik sommige paarden zie

Mensen die een hartje scheren doen dat bijna altijd als ze hun paard/pony sowieso scheren, en dan kan je voor de lol een hartje overlaten.

Emma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-08 18:57

Ja dat is idd zo. ik heb namelijk nog nooit van iemand gehoord dat hij zijn paard ging scheren speciaal voor dat ene hartje, dat slaat natuurlijk helemaal nergens op! Lachen

jolijnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 13:03

gewoon een malletje van een hartje en helemaal scheren maar enkel het harje laten staan