Iemand belang bij???
Eerste 2 zijn een jaar gratis!!
Hahahahahaha geintje
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Larissa___ schreef:mireya schreef:Misschien moet ik een laarzen onderhoud bedrijf beginnen
Je begint gewoon een oppas centrum voor laarzen inclusief schoonmaken
mireya schreef:Misschien moet ik een laarzen onderhoud bedrijf beginnen
[/quote]
[/quote]
mireya schreef:Wat een plan! Voorlezen!
Klein duimpje met de grote laarzen?
elizevb schreef:haha, ik haal er af en toe is een doekje over of ik maak ze schoon met wat water maar meer niet hoor!
) met van dat vloeibare petrie spul schoonmaken of met rapide ledercreme ofzo
mireya schreef:Wat een plan! Voorlezen!
Klein duimpje met de grote laarzen?

en m'n laarzen poets ik ook elke keer nadat ik ze heb aangehad, eerst gewoon afspoelen met water, en dan helemaal proper maken, ook de zolen
en dan niet gewoon het zand ofso er vanaf, maar het moet echt terug blinken
mireya schreef:Hoiii!
Ik vroeg me af hoe jullie je laarzen onderhoudenIk heb namelijk het idee dat ik overdreven ben
Elke keer na het rijden maak ik ze schoon met een vochtig doekje. Dag 1 poets ik ze in met verzorgende ledervet. Dag 2 poets ik ze met vloeibare KIWI schoenpoets en poets ze uit met een panty. En zo maar door.
Elke keer stop ik zakdoekjes in de voet van de laars en de rest doe ik er handdoeken in ( dat zijn dus mijn laarzen spanners)
Daarna wikkel ik ze in een fleecekleedje en leg ze op mijn kamer![]()
Ben ik overdreven? En hoe doen jullie het?![]()
CandyQueen schreef:Ik vind het helemaal zo gek niet.
Maarja, ik poets wel de zolen van m'n gewone schoenen als ik thuiskomen m'n laarzen poets ik ook elke keer nadat ik ze heb aangehad, eerst gewoon afspoelen met water, en dan helemaal proper maken, ook de zolen
en dan niet gewoon het zand ofso er vanaf, maar het moet echt terug blinken
Sanniejj schreef:Laarzen schoonmaken?
wat is dat?