Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

suleilitha schreef:Melody, ik zie dat je schrijft dat deze pony weinig vertrouwen heeft, maar dit blijkt nergens uit het geschrevene van de TS. Sterker nog, ik denk dat deze pony eerder wat teveel vertrouwen heeft, vooral in zichzelf en weinig respect heeft voor de mens.
KiWiKo schreef:Ik vroeg me al af wanneer "grondwerk" boven zou komen..........

. Vorige eigenaar gebeld met de vraag of hij haar weer op kon komen halen, want zoiets zocht ik dus echt niet
. Hij zei echter dat hij er niets van begreep en vroeg of we het niet nog een paar dagen aan konden kijken. De volgende dag ging het al beter en binnen drie dagen was ze inderdaad de meest betrouwbare pony die ik me kon voorstellen. En zo is ze altijd gebleven. Wat ik hiermee wil zeggen is dat het soms zo gek nog niet is om een paard even de tijd te geven. Wel zou ik de 'proefperiode' goed in de gaten houden en uiteraard het kind er pas bij laten als het vertrouwd is.
Wel l ullig hoor, ik snap dat je in tweestrijd bent. Goed de uitkomst op lange termijn overwegen van je te nemen beslissing. MarvanTom schreef:TS schaft een A welsh aan. zegt genoeg, lijkt me.

?