Cowgirl schreef:Ik zou toch het slachthuis eens bellen. Kunnen die je niet verder helpen dan zou ik contact opnemen met de verzekering en daar het telefoonnummer van de handelaar vragen.
Overigens vraag ik me af of je echt zeker weet dat het paard voor de dood ging.
Lekkere verzekering dan als die zich niet aan de afspraken houden. Voor mij ook een reden om een paard niet te verzekeren. Dan maar geen geld bij het overlijden maar wel 100% zeker weten wat er met je paard gebeurd.
je kan ook gewoon de verzekering stopzetten op dat moment dan beslis je altijd nog zelf wat er met je dier gebeurd en bij een aantal verzekeringen mag je je paard ook overkopen tegen slachtprijs dan weet je alsnog wat er gebeurd met je knollie

. De beste man in Nijkerk zal vast niet gelogen hebben als hij zegt dat hij alleen heeft geslacht voor Hippozorg. Sinds 2 jaar (nov of dec 2006) valt EquineRisk = Interpolis namelijk onder Hippozorg en als hij voor die tijd geen zaken deed met Interpolis zal hij dat nu ook niet doen aangezien de paarden die aangeboden worden, worden aangeboden namens Hippozorg (of er op de polis die je thuis hebt nu EquineRisk/Interpolis of Hippozorg staat). De naam "Interpolis" bestond dus al niet meer toen jouw paard 1,5 jaar geleden opgehaald en geslacht is uit naam van de verzekering. Het paard is naar alle waarschijnlijkheid gewoon voor slacht aangeboden door Hippozorg.