Maar ach, leven en laten leven. Ieder zo zijn smaak. Maar wat mij betreft: liever weer terug naar iedereen in het hetzelfde apepakkie
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

CWeber schreef:Ik ben het er helemaal mee eens. Van mij mogen ze wel 'meer kleur' in de dressuur toepassen.
Het KNHS is in discursie over de kleuren rijjasjes, dus het kan best wezen dat het volgende reglement wordt aangepast, wat betreft de nieuwe toegestaande kleuren van rijjasjes.
Pipsel schreef:CWeber schreef:Ik ben het er helemaal mee eens. Van mij mogen ze wel 'meer kleur' in de dressuur toepassen.
Het KNHS is in discursie over de kleuren rijjasjes, dus het kan best wezen dat het volgende reglement wordt aangepast, wat betreft de nieuwe toegestaande kleuren van rijjasjes.
Ik hoorde dat er al wel eens handtekeningenactie voor is geweest. Hopelijk komt het er door heen!

ingvdh schreef:Het valt me altijd toch weer op hoe behoudend men hier is als het om wedstrijdkleding gaat terwijl thuis de meest mooie dingen gedragen worden in alle kleuren van de regenboog.
...........
ingvdh schreef:(ik bedoel met ruim 30 graden in de zwart jasje rijden omdat zomertenue zelden of nooit wordt toegestaan in de dressuurring).
JENNx schreef:Maar neem nou even een wedstrijdterrein in je hoofd met enorm veel paarden.
Enorm veel ruiters in enorm veel kleuren .. Dan rijd er een complete regenboog voor je neus.

Pipsel schreef:Denken jullie dat we nog eens een actie op touw kunnen zetten?

ingvdh schreef:Ik vind het nog steeds ongelovelijk dat in bijna alle sporten kleding wordt gedragen wat een optimale prestatie mogelijk maakt en in sommige gevallen zelfs verbeterd en dat er in bepaalde takken van de paardensport gereden moet worden in oncomfortabele kleding omdat "nou zo eenmaal hoort en zo mooi traditioneel is" en dat dit in sommige gevallen zelfs negatief werkt ten opzichte van de prestatie (ik bedoel met ruim 30 graden in de zwart jasje rijden omdat zomertenue zelden of nooit wordt toegestaan in de dressuurring).
)
JENNx schreef:Ik ben wel voor meer kleur! Niet alleen zwart/donkerblauw.
Maar té bonte kleuren vind ik nou ook niet erg geweldig.
Dan zie je het al snel éen groot kleurencircus worden, wat niet echt de bedoeling is.
Bij meer kleuren zou ik dan voorstellen de donkere tinten. Zoals bruin, grijs, donkergroen, bordeaux-rood. Dat het wel netjet blijft, maar dat er iets meer keuze komt.
Dat is toch wel leuker om naar te kijken, in plaats van dat je je vriendin moet herkennen aan de pony waar ze op rijdt, haar kunnen herkennen aan wat ze draagt.
tjestolover schreef:Hallo,
ik vraag me nou eigenlijk af of je ook in Kleuren dekjes mag rijden met wedstrijden...
ik ben er wel benieuwd naar