Klijntjuh schreef:Super bedankt voor alle reacties!
Ik vind het maar gek dat ik een tinker uit mijn hoofd moet zetten! Dat is echt HET paard voor mij, ik vind ze heerlijk! (en prachtig!)
Waarom zou dat niet in mijn plaatje passen?
Het gaat er niet om of ze in jouw plaatje passen; het gaat erom dat je een paard koopt waar je datgene mee kunt doen wat je graag wil doen. Dan kun je beter een KWPN'er hebben die de foute kleur heeft, het foute geslacht en de verkeerde afmeting, maar die qua karakter perfect past dan dat je een Tinker koopt in de goede kleur, maat en geslacht, maar waar je vervolgens alleen maar naar kunt kijken.........
Natuurlijk zijn er Tinkers waarmee je precies kunt wat je graag wil, maar let erop dat je er ook ECHT datgene mee kunt wat je graag wil. Bokt staat ondertussen overvol met topics van mensen die paarden gekocht hebben die niet bleken te voldoen aan de gestelde eisen.
Neem je tijd, ga eerst eens een hele tijd paarden bijrijden en neem GOEDE LES!! Kijk verder dan je neus lang is; er zijn vele gezichtspunten in paardenland en allemaal hebben ze wat, maar niemand heeft de wijsheid in pacht; dit in tegenstelling tot wat sommigen je willen laten geloven.

) én iemand die het paardje kan proefrijden.