Oh ja, het is trouwens geen pony, ze is nu 1.56m en anderhalf, ik denk dat ze groot gaat worden, geen idee..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
LADPR schreef:Die voordelen zie ik er niet in, net zoals ik er geen nadelen in zie.
Over dat er hier gezegd dat het dan van kwaad tot erger gaat vind ik een beetje overdreven.
Heb alleen mn vraagtekens bij de ouders, zeker als ze in de paarden zitten, snap ik het absoluut niet.

LADPR schreef:Ja het is keuzes maken, maar dit is wel een onverantwoorde keuze geweest
Verder ja kan ik me er niet druk om maken inderdaad jou keuze en niet mijn kind, haha

Maflinger_S schreef:Ziet er allemaal gezellig en vertrouwd uit. Aan de houding en positie van de vader te zien heeft ie de kleine bij haar shirt of broek vast zodat ie haar vanzelf vast heeft mocht ze gaan glijden of wanneer het paard zou gaan hipsen. Het paard ziet er overigens niet uit alsof die het allemaal zo bijzonder vindt. Als eenmalige actie vind ik het wel een leuk plaatje geven.
. Weet je, je houdt je kindje vast bij het aaien van je paard en ze wil er even op, so what??? Paard is koel in zijn koppie en zijn rug is er echt niet door beschadigd, hoor.
. Lang leve de vaders, want die heffen die 'beschermende kant' vaak weer een beetje op).
En ja, ik voelde dat dit kon, Penny he?