Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

MandyR schreef:Volgens wiki is een schiefel toch wel wat meer dan een schoonheidsfoutje. Het is een gevolg van een ontsteking dus ik zou er persoonlijk niet zo licht over denken. (het is inderdaad niet de ontsteking zelf, had net iets te snel gelezen)Citaat:Periostitis
ontsteking in het beenvlies, ook bekend als soar shins. Is een beenvliesontsteking, meestal aan het voorbeen. Een schieffel is het gevolg van een periostitis.
Citaat:@TS:Ik zou de verkoper een aangetekende brief sturen met daarin de uitleg en het verzoek het paard terug te nemen. Wellicht kan je rechtsbijstandsverzekering of een raadsman je helpen bij de brief. Zet daarin een redelijke termijn om te reageren, bijv. 8 dagen. Krijg je daarna geen reactie, dan kan je ander instanties inschakelen om je te helpen. Ben je aangewezen op een advocaat, bedenk dan dat een erg kostbare kwestie gaat worden.
meggiemeg schreef:@ jetluinstra: Ben het niet helemaal met je eens.
Ik ken een paard welke zelfs op de wei om de haverklap gaat luchtzuigen. Dit paard wordt in een groot koppel gehouden en er staat meer dan genoeg gras... Hoe verklaar je dat dan?
Donkim schreef:Citaat:@TS:Ik zou de verkoper een aangetekende brief sturen met daarin de uitleg en het verzoek het paard terug te nemen. Wellicht kan je rechtsbijstandsverzekering of een raadsman je helpen bij de brief. Zet daarin een redelijke termijn om te reageren, bijv. 8 dagen. Krijg je daarna geen reactie, dan kan je ander instanties inschakelen om je te helpen. Ben je aangewezen op een advocaat, bedenk dan dat een erg kostbare kwestie gaat worden.
Bellen kan ook en ik zou der 14. dagen geven
Maar iniedergeval goed voorstel hierboven
lautje76 schreef:meggiemeg schreef:@ jetluinstra: Ben het niet helemaal met je eens.
Ik ken een paard welke zelfs op de wei om de haverklap gaat luchtzuigen. Dit paard wordt in een groot koppel gehouden en er staat meer dan genoeg gras... Hoe verklaar je dat dan?
luchtzuigen schijnt weer andere oorzaken te kunnen hebben dan alleen maar verveling. Iets met maagklachten staat me bij. Zoek er maar eens op, ik weet het niet helemaal zeker meer.

Donkim schreef:Citaat:@TS:Ik zou de verkoper een aangetekende brief sturen met daarin de uitleg en het verzoek het paard terug te nemen. Wellicht kan je rechtsbijstandsverzekering of een raadsman je helpen bij de brief. Zet daarin een redelijke termijn om te reageren, bijv. 8 dagen. Krijg je daarna geen reactie, dan kan je ander instanties inschakelen om je te helpen. Ben je aangewezen op een advocaat, bedenk dan dat een erg kostbare kwestie gaat worden.
Bellen kan ook en ik zou der 14. dagen geven
Maar iniedergeval goed voorstel hierboven