Regendekens waardeloos???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Moonwalker_

Re: Regendekens waardeloos???

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 19:38

Ik heb allemaal dekens van HH voor mijn pony.Ook een ongevoerd regendeken dat nu al héél wat jaren meegaat.ben er erg tevreden over, lekt niet en hij staat 24/7 buiten afwisselend met dit regendeken en zijn gevoerde winterdeken van HH.

Lancome

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 19:42

jesito schreef:
Ik geloof dat ik de eneige ben met veel pech met de hh dekens.
Ik heb twee verschillende van hh en allebei lekken ze al meteen vanaf het eerste jaar.

Dat had ik ook, heb nu alleen nog Amigo, Bucas, Rhino en Weatherbeeta en die bevallen goed en zijn nog steeds na 3 jaar 100% waterdicht.

hannico09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 21:50

Ik heb ze allemaal onder Rhino of Amigo staan en zelfs na een paar jaar en in de heftigste buien blijven ze droog.

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 06:43

Lancome schreef:
jesito schreef:
Ik geloof dat ik de eneige ben met veel pech met de hh dekens.
Ik heb twee verschillende van hh en allebei lekken ze al meteen vanaf het eerste jaar.

Dat had ik ook, heb nu alleen nog Amigo, Bucas, Rhino en Weatherbeeta en die bevallen goed en zijn nog steeds na 3 jaar 100% waterdicht.

Ik heb nu ook een amigo gekocht, maar ze staat nog steeds lekker zonder deken.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 06:55

Ik heb een HH en een QHP en ze zijn allebei nog goed droog.
De HH heb ik inmiddels al een jaar of 4.
Heb m ook al een paar keer gewassen en met speciaal spul en is nog altijd goed waterdicht en toch ademend.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 06:56

ik heb een Qhp en die is gewoon droog Ja

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 06:57

De HH is bij mij matig. Een klein buitje houdt ie goed, een dikke bui niet. Global en Amigo zijn bij mij goed uit de test gekomen Haha!. Met de global heeft mijn pony zelfs een heel seizoen buiten gestaan, wegens omstandigheden moest ze een deken op. Geen één keer een natte pony gevonden Haha!

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 11:16

Ik heb 3 bucassen, 1 HH, 1 S & K maatje jaarling en een 150 gr S & K (nieuw), mijn oudste bucas regendeken is 10 jaar oud (een o-grams maar wel met een voering in. Al mijn regendekens zijn trouwens gevoerd). Alle dekens worden elk jaar gewassen en tot nu toe nog geen eentje gehad die lekte.

MDWStables

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 11:20

Mijn paard is altijd droog en er liggen (afhankelijk van de kou) verschillende dekens op en gaan regelmatig in de wasmachine. Ik ben erg weg van de Weather Beata Blond ? dekens ook met het huismerk van Divoza en HH goede ervaringen.

fancylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 13:58

die van mij staat onder een pagony ongevoerde regendeken en een rhino rug 200 grams.
deze zijn allebei helemaal waterdicht, immers dat mag je ook wel verwachten als de deken aangeboden wordt voor een waterdichte deken.
dus ik snap eigenlijk niet waarom je niet gewoon met je dekens terug ga?
je betaald er genoeg voor dus verwacht je dat het ook goed is en anders moeten ze het niet aanbieden, ongeacht welk merk het is!