Ook de reacties op deze onzinberichten zijn verwijderd.Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ook de reacties op deze onzinberichten zijn verwijderd.
lautje76 schreef:ik rijd nu nooit meer buiten omdat ik in Amsterdam woon maar vroeger was ik altijd hele dagen op pad. Toen had ik geen horloge. Ik heb toen noodgedwongen moeten leren aan de stand van de zon in te schatten hoe lang ik nog kon rijden en toch voor het donker thuis kon komen.
Ik kan die amsterdammers nu lekker verbazen als ik op een terrasje naar de zon kijk en bijna feilloos kan zeggen hoe laat het is.
Gelukkig is me dat slechts 1 keer overkomen en dat is inmiddels ook al een jaar of 12 geleden.
Kunnen ze daar geen klokje voor bedenken
WinBinChes schreef:Misschien als ik ooit eens verhuis naar onbekend terrein dat een klokje met GPS oid en tijd een optie is. Maar tot die tijd zit ik wel goed, met onze ingebouwde GPS en tijd
chermey schreef:ik gebruik een gewoon horloge...
om te kijken hoelang ik er al op zit, hoelang ik heb losgestap en hoelang ik ong aan het uitstappen ben!
WinBinChes schreef:Misschien als ik ooit eens verhuis naar onbekend terrein
Wel mooie horloge idd!! WinBinChes schreef:Doe dat dan ook nietWel mooie horloge idd!!
er daarom al 8 jaar van...

Sita_ schreef:Zal ik je eens wat zeggen, ik wist helemaal niet dat er zoveel horloges bestonden waar je zoveel op kan meten, aflezen etc..
Huertecilla schreef:WinBinChes schreef:Doe dat dan ook nietWel mooie horloge idd!!
Mooi is uiteraard aan smaak gebonden. Het is echter een voor mij hier heel bruíkbaar horloge en iker daarom al 8 jaar van...
hc
WinBinChes schreef:Na 8 jaar zal je vast wel genoeg centjes hebben gespaart.
en daar kan je echt je geld wel in kwijt.
WinBinChes schreef:Juist blijven uitgeven he! Zonder uitgaven komt de economie er nooit bovenop
Zadels, ja ik ken het. Maar wij hebben nu eindelijk een zadel waar zowel ruiter als paard tevreden over zijn![]()
horloge gemaild en een hoopgevend antwoord gekregen. Even geduld mbt de ING en dat kan met prijsonderhandeling ook nooit kwaad

helaas is de lepel echt te hoog om er goed mee te kunnen springen, maar mijn smaak
WinBinChes schreef:Hebben ze ook elegantere dames modellen?
Ben wel gezegend met surinaamse billen
Maar op mijn polsen hebben ze iets minder moeite gedaan en zijn dus wel slank 
WinBinChes schreef:En dan heb ik gewoon 1 paard en geen hele kudde