mening albert van es......

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Marion71

Re: mening albert van es......

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 08:14

Citaat:
Ik heb niet alles gelezen, maar ik persoonlijk vind hem waardeloos. Nou geloof ik toch al niet dat iemand van een foto kan zien wat een paard makeerd en/of dat hij het kan zien enkel en alleen door naar het paard te kijken, maar vooruit.

Hoezo van een foto?

Iorrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 08:31

Nou hij beoordeeld dus ook aan de hand van een foto. Dat heeft hij bij onze merrie gedaan, omdat ze niet in staat was tot reizen...

Marion71

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 13:22

Hebben we het wel over dezelfde? Hij zegt zelf niet helderziend te zijn. Wat moet hij dan met een foto? Hij heeft mij altijd gezegd dat hij het dier zelf moet zien en voelen anders kan hij niet behandelen. Je bent vast in de war met iemand anders. Albert beoordeelt nooit aan de hand van een foto.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-08 13:33

albert is niet helderziend maar heeft wel 7 gave's en hij heeft dan ook tot zijn 21ste in een gesticht gezeten toen hij daaruit is gekomen heeft hij dan ook besloten er wat mee te doen...

Marion71

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 13:44

Dat heeft hij mij ook verteld, Alja. Hij moest wel lachen toen we hem de gek aanstaken toen we hem vroegen wie er zo dom was geweest om hem los te laten. Nogmaals Albert is geen heilige en ik ben niet idolaat van hem, maar ik heb hem echt goede dingen zien doen. Dingen die iemand anders niet kan of voor elkaar krijgt, maar soms maakt 'ie er ook een circus van en is het grote flauwekul. Roepen dat hij waardeloos is, is in elk geval niet terecht.

digo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 13:46

Marion71 schreef:
Hebben we het wel over dezelfde? Hij zegt zelf niet helderziend te zijn. Wat moet hij dan met een foto? Hij heeft mij altijd gezegd dat hij het dier zelf moet zien en voelen anders kan hij niet behandelen. Je bent vast in de war met iemand anders. Albert beoordeelt nooit aan de hand van een foto.

Ik weet zeker dat Iorr niet in de war is met iemand anders. Albert van Es is hier in de buurt actief vanuit Nijeveen geloof ik.

Maakt mij ook niet uit of hij nu helderziend is of niet ik geloof er gewoon niet in want bij mijn paard heeft het gewoon niet geholpen.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-08 14:10

ik weetdus niet als het bij mijn paard heeft geholpen of niet maar ben met het verhaal naar de dierenarts gegaan en heb volgende week een afspraak.. heb daar toch meer vertrouwen in Lachen

Iorrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 14:20

Marion71 schreef:

Ik ben absoluut niet in de war. Ik ben daarna nog meerdere keren bij hem geweest met een kennis mee en hij woont inderdaad in Beilen en over mij had hij wel alles goed. Ik denk dat die man beter is met mensen als met paarden...

Marion71

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 23:03

Laten we het er dan maar op houden dat ik andere ervaringen met hem heb. Overigens niet alleen positieve, maar dat heb ik al eerder duidelijk verteld.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 08:31

Ik kan je de clinic in Vinkenga aanraden goede dierenarts en Rodinde zit daar ook zo kunnen ze beide kijken of ze iets vinden kunnen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 08:50

Ben er een paar keer geweest met die van mij en kon duidelijk verbetering merken na zijn behandelingen. Ook kon hij precies zeggen hoe ik reed en dat klopte ook precies, iedere keer weer! Hoe die het weet en hoe die het doet zal mij een worst wezen, ik heb er iig positieve ervaringen mee! Heb verder ook weinig negatieve dingen gehoord over hem. Ken er meerdere hier in de buurt die af en toe naar hem toe gaan en allemaal hebben ze er baat bij Ja

Ja kan idd ook naar Rodinde gaan, maar das een stuk verderweg en een stuk duurder Knipoog Maar ook met haar heb ik positieve ervaringen!