Mooiste overwinning

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

benedicte5

Re: Mooiste overwinning

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 02:19

De mooiste overwinning van mijn dochter was afgelopen maart...We gingen met haar B pony en haar D pony naar de regiokampioenschappen springen in de B .We ging voor de winst met haar B pony aangezien zij eigenlijk te klein was voor haar D.Uiteindelijk werd ze met alle 2 regiokampioene B springen.Wat een mooi gezicht die 2 pony's met hun deken op de trailer.Met Basje haar B pony was ze een week daarvoor regiokampioene geworden in de L2.In de zomer heeft ze het weer gefikst en ze werd regiokampioene B dressuur met Jolina{ C pony} en regiokampioene met Basje[B pony] in de M1.....Dus 5 keer regiokampioene in 1 jaar tijd!!!!!!!!!

Lekker bokt dat je af en toe lekker mag opscheppen!!!!

JLR

Re: Mooiste overwinning

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 07:40

Mijn mooiste overwinning was denk ik toch wel nadat mijn pony die ik een paar jaar terug had een tijd stil had gestaan met een wond op het been en de schoft daarna had ik het een weekje weer op gepakt en toen weer op wedstrijd omdat ik daar al ingeschreve stond toch 2 x eerste werd in de m1 met dik 2 winstpunten..