ach ieder jaar anders
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.

.
als die tenminste niet vuil is of ruikt naar de paarden/stal. Daarnaast heb ik nog een Equitheme winterjas die ik normaal alleen aandoe om naar stal te gaan (het is nogal een bollig model maar o zo lekker om mee te rijden
). Uiteraard heb ik ook nog een gewone winterjas maar als het echt slecht weer is doe ik m'n Anky aan, die is tenminste 100% waterdicht en windafstotend
.
)
Innepin schreef:Ik doe het dit jaar precies andersom! Had vorig jaar een paardenjas bij Divoza gekocht, en die ga ik nu voor 'netjes' houden (wel gewassenuiteraard!!) en ik heb een andere voor naar de paardenCitaat:me to maar ik koop een Anky winterjas, trek ik eerst alleen voor net aan om vervolgens door te schuiven naar de paarden.
De jas komt dus niet in aanraking met de welbekende paardenlucht
Zo doe ik het ook. Ik koop een mooie paardenjas, trek hem het eerste jaar alleen aan naar mijn werk of waar dan ook naar toe. Het tweede jaar schuift die jas door naar de stal en draag ik hem op bij de paarden
Jenthe_x schreef:Maar de Decathlon is toch niet alleen een paardenzaak? Ze verkopen spullen en kleding voor (bijna?) ALLE sporten!? Of dat dat allemaal het merk fouganza heeft dat weet ik niet...ik ken iemand die met een paardenjas naar school gaat .. & hy rijdt niet eens paard! ik herkende de jas aan het tekentje van "fouganza" van decathlon op de schouder ^^
ik vind het goed kunnen hoor , ze zitten dan ook zoveel lekkerder dan een gewone jas!