Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
lespine schreef:De paardenfluisteraars zijn juist weg.
Oordeel : terug brengen naar eigenaar.
Hij heeft de indruk dat het paard nog maar weinig of nooit bereden is , toch niet zonder drug.
Ze denken dat hij gedrogeerd wordt om buiten te rijden , zijn ogen vertellen het .
Na een uur mee te werken aan de longe , wou hij zelf niet rijden op het paard . Het heeft een indruk om altijd voor een koets gewerkt te hebben.
Er kan aan gewerkt worden , minstens een maand maar hij ziet nu al dat hij geen zekerheid kan geven . En dan nog zou hij er geen kind op plaatsen.
Nu hebben ze een merrie waar de kinderen van hem niet meer op rijden omdat hij niet te snel genoeg gaat . Het is een 11 jarige. Nu gaat hij deze week de foto doorsturen , ze gebruiken hem niet meer voor de lessen omdat ze enkel met jogere paarden rijden. We mogen bij hem zelfs een paar keer gaan rijden want er is geen haast bij om hem weg te doen.
Heb zonet met de eigenares gebeld , ze wilt hem terug maar er is geen plaast in de box.Ik geef haar een paar dagen de tijd om een oplossing te zoeken maar hellas moet hij hier weg.
beantsje schreef:lespine schreef:De paardenfluisteraars zijn juist weg.
Oordeel : terug brengen naar eigenaar.
Hij heeft de indruk dat het paard nog maar weinig of nooit bereden is , toch niet zonder drug.
Ze denken dat hij gedrogeerd wordt om buiten te rijden , zijn ogen vertellen het .
Na een uur mee te werken aan de longe , wou hij zelf niet rijden op het paard . Het heeft een indruk om altijd voor een koets gewerkt te hebben.
Er kan aan gewerkt worden , minstens een maand maar hij ziet nu al dat hij geen zekerheid kan geven . En dan nog zou hij er geen kind op plaatsen.
Nu hebben ze een merrie waar de kinderen van hem niet meer op rijden omdat hij niet te snel genoeg gaat . Het is een 11 jarige. Nu gaat hij deze week de foto doorsturen , ze gebruiken hem niet meer voor de lessen omdat ze enkel met jogere paarden rijden. We mogen bij hem zelfs een paar keer gaan rijden want er is geen haast bij om hem weg te doen.
Heb zonet met de eigenares gebeld , ze wilt hem terug maar er is geen plaast in de box.Ik geef haar een paar dagen de tijd om een oplossing te zoeken maar hellas moet hij hier weg.
Allereerst ben ik erg verbaasd dat jullie er een fluisteraar bijgehaald hebben. Waarom niet gewoon iemand die er verstand van heeft? Echt hoor, na een week is aan de ogen niet meer te zien dat er gedrogeerd is.
En heel fijn dat de fluisteraar en passant het 'ideale kinderpaard' aan jullie wil verkopen!
Vraag eens advies aan gewoon een goede instructeur!
lespine schreef:http://www.everyoneweb.com/paardenfluisteraar/
Voor jullie direct negatief verteld over die paardenfluisteraar , ga eens een kijkje nemen op de website , hier in Belgie handelen ze misschien anders dan in Nederland .
En die mensen geven ook wel degelijk lessen , instucties

willeke_nijs schreef:Ik ben zelf van belgisch limburg, en heb ook de website eens vlug bekeken... Ik ben zelf bezig met parelli natural horsemanship en ken toch al heel wat mensen hier in de buurt die aan NH doen, maar van deze mensen heb ik nog nooit gehoord... Wat niet weg neemt dat ze wel goed kunnen zijn hoor! Wat ik een beetje mis op hun website is refenties... Met welke methode binnen Natural horsemanship houden zij zich bezig? Dat is nergens te lezen... Als je weet welke methoden ze gebruiken, dan kan je daar op het internet ook al het één en ander over opzoeken.