Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dit jaar zou hij zonder deken staan maar krijgt het toch te koud in de regen doordat hij erg weinig beweegt wegens peesblessures. Daarom heb ik toch een waterdicht, dun dekentje nodig. Het liefste een 150 gr regendeken maar met 100 of 200 ben ik nu ook blij... drama om een goede te vinden!!! Harry's horse is echt veel te smal bij de schouders, aan de voorkant nog wel mooi ruim inderdaad. Naar een ruitersportzaak rijden is echt niet mogelijk, dan moeten we 1,5 uur rijden voor enige keus. Jullie nog tips voor me? Het gaat dus vooral om veel breedte in de schouders en borst.
Allejandro schreef:Bucas hoef je echt niet te proberen![]()
Dat past niet bij een breed paard

Lappie_Lap schreef:Ik heb een IR, weet zo niet meer welk type het is ... maar die lijkt van voren een beetje op zoiets al de bucas big neck qua breedte/ruimte ... eentje voor paarden die behoorlijk nek hebben. Het is een bordeau/beige met een enorme loopsplit (eindelijk eentje die helemaan tot bovenaan toe loopt en niet zo achterlijk ver naar achteren ligt) en koste met 99 euro (300gr)