pre schreef:Ik heb 3 weken geleden mijn paard laten castereren, van te voren heb ik uiteraard goed geinformeerd naar de kosten hierevn.
Volgens mijn DA zouden die rond de 160 euro komen voor een 2,5 jarig paard, maar nu krijg ik de rekening thuis en kom ik met alle kosten uit op E 235,- ..... das een behoorlijk bedrag meer!
Dan heb ik het voornamelijk over administratiekosten en btw.
Kan ik hier tegenin gaan of is dit iets wat ik zelf had moeten weten?
Wie heeft dit eerder meegemaakt en hoe heb je het opgelost?
Groetjes Loes
Ik werk zelf bij een Dierenartsenpraktijk, en ik weet hoeveel werk we hebben van het opsturen van rekeningen. En hoeveel geld er uitgegeven wordt aan postzegels/enveloppen/briefpapier e.d. Daarom hebben wij besloten altijd administratie kosten te rekenen. Dit omdat mensen kleine bedragen (bijv 6,00 euro voor de poezepil) op rekening willen. Door deze kleine bedragen hebben we zoveel extra werk dat het gewoon nodig is. Vaak krijgen we telefoontjes bij duurdere rekeningen waarom administratie kosten worden gerekend. Tsja we zullen toch 1 lijn moeten trekken.
Ik wil je niet aanvallen, maar het was misschien wel even handig geweest om te vragen of het incl of excl BTW is. Ik zelf zeg altijd de prijzen incl BTW, maar blijkbaar zijn er genoeg mensen die dat niet doen. Misschien kun je het ze als tip meegeven?
Ik ben benieuwd erg wat ze voor reden geven!