Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Pops schreef:Ik ben ook al errug lang aan het wachten.
Ging ook voor de fildonna's gaan voor dressuur mee te rijden (ja ik ben een eventingruiter dus mijn dressuurlaarzen zijn gewoon zwart zonder veel meer)
Ik ben wel verliefd geworden op andere laarzen en heb ze maar gekochtze stonden er al in mijn maat en alles en moest vorige week op internationaal
Kon ik daar al met mn nieuwe laarzen pronken..
Mijn spring/crosslaarzen van De Niro laten nog wat op zich wachten... Vorig weekend ging ik ze toch niet gebruikt hebben aangezien het 1 modderboel was daar, maar toch... Zou ze toch graag snel hebben.
Jolet schreef:Ja heel tevreden.. Ik heb ook ottaviano's en deze ernaast voor wedstrijden.. Was in het begin bang dat ik misschien zere voeten/benen zou krijgen door de verharde buitenkant omdat ik die soepele ottaviano's gewend ben maar nee geen 1x last van gehad...
Bij je enkel is het ook gewoon soepel leer en niet verhard en de stiksels zitten iets anders waardoor je gewoon je bewegingsvrijheid houdt dus dat scheelt al enorm. Anders kun je net zo goed kachelpijpen aantrekken want dan voel je helemaal niks...
Ook alleen de buitenkant is verhard bij die dressagio's dus je behoudt gewoon je soepele gevoel aan de binnenkant van je been/laars
Omdat ik dat uitzakken tegen wilde gaan heb ik ook express voor deze gekozen en echt nog geen moment spijt gehad...
minouesmee schreef:KMF schreef:16 weken is ook wel erg lang lijkt me.. Helemaal als er verder geen uitleg bij word gegeven...
Mijn moeder heeft net even gebeld en hij gaat zo naar de niro bellen of ze gisteren zijn verzonden... Als ze er bij zitten heb ik ze volgende week.
Edit: ze zitten erbij!!