Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Maayke

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 12:20

Heeft hier iemand een prijslijst en matenlijst?

Jolet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 12:25

Op de site van het Drunens Ruiterhuis kun je prijzen vinden.. Maar dat is natuurlijk niet incl. alle opties die je eventueel kan kiezen...

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 12:28

Ik wacht ondertussen al 16 weken... Zucht. :\
Heb ze 9 maart laten aanmeten.
Laatst bijgewerkt door minouesmee op 27-06-13 12:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Maayke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 12:28

Ik heb al verschillende sites bekeken, alleen ben bang dat ik niet in de standaard maat val.
Is er wel een bestaande optie lijst met prijzen?

MerelxG_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 12:30

Jolet, ben jij tevreden met je dressagio's? Ik heb nu bruine ottaviano's, maar ik wil voor op wedstrijd eigenlijk overgaan op zwarte laarzen (met verharde buitenkant, zodat ze hopelijk wat minder snel inzakken). En mijn voorkeur gaat dan uit naar dressagio's in brushed black. Lijkt mij heel gaaf.

Jolet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 13:45

Ja heel tevreden.. Ik heb ook ottaviano's en deze ernaast voor wedstrijden.. Was in het begin bang dat ik misschien zere voeten/benen zou krijgen door de verharde buitenkant omdat ik die soepele ottaviano's gewend ben maar nee geen 1x last van gehad...
Bij je enkel is het ook gewoon soepel leer en niet verhard en de stiksels zitten iets anders waardoor je gewoon je bewegingsvrijheid houdt dus dat scheelt al enorm. Anders kun je net zo goed kachelpijpen aantrekken want dan voel je helemaal niks...
Ook alleen de buitenkant is verhard bij die dressagio's dus je behoudt gewoon je soepele gevoel aan de binnenkant van je been/laars :)

Omdat ik dat uitzakken tegen wilde gaan heb ik ook express voor deze gekozen en echt nog geen moment spijt gehad...

KMF

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 15:56

minouesmee schreef:
Ik wacht ondertussen al 16 weken... Zucht. :\
Heb ze 9 maart laten aanmeten.

Ben nog aan het sparen maar deze levertijden, nijg ik toch naar derby (3 weken)..

Pattyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 16:06

ligt er aan wat je wilt KMF ;)
ik wilde gewoon de zwarte ottaviano's en heb ze meteen mee kunnen nemen :)

KMF

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 16:12

Pattyy_ zoiezo extra hoogte, misschien veters of een crocogedeelte. Neem dat je ze dan ook niet zo mee kan nemen :)

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 16:23

Ik ben ook al errug lang aan het wachten.
Ging ook voor de fildonna's gaan voor dressuur mee te rijden (ja ik ben een eventingruiter dus mijn dressuurlaarzen zijn gewoon zwart zonder veel meer)
Ik ben wel verliefd geworden op andere laarzen en heb ze maar gekocht ;) ze stonden er al in mijn maat en alles en moest vorige week op internationaal :P Kon ik daar al met mn nieuwe laarzen pronken..

Mijn spring/crosslaarzen van De Niro laten nog wat op zich wachten... Vorig weekend ging ik ze toch niet gebruikt hebben aangezien het 1 modderboel was daar, maar toch... Zou ze toch graag snel hebben.

Pattyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 17:00

haha nee dat gaat hem dan niet worden KMF.. :P

*Jolanda*

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 19:28

Pops schreef:
Ik ben ook al errug lang aan het wachten.
Ging ook voor de fildonna's gaan voor dressuur mee te rijden (ja ik ben een eventingruiter dus mijn dressuurlaarzen zijn gewoon zwart zonder veel meer)
Ik ben wel verliefd geworden op andere laarzen en heb ze maar gekocht ;) ze stonden er al in mijn maat en alles en moest vorige week op internationaal :P Kon ik daar al met mn nieuwe laarzen pronken..

Mijn spring/crosslaarzen van De Niro laten nog wat op zich wachten... Vorig weekend ging ik ze toch niet gebruikt hebben aangezien het 1 modderboel was daar, maar toch... Zou ze toch graag snel hebben.

Hoi pops
Waar ging jij heen voor de fildonna's?
Groetjes jolanda

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 20:34

Ik ben van België... Hier in de buurt hebben wij ze in twee winkels eigenlijk.. Beetje verderop zelfs in een derde... Indien dit handig is wil ik jou de adressen wel pb'en, maar jij bent waarschijnlijk van Nederland?

Nathiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 20:56

Ik wacht ondertussen ook al dertien weken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 22:12

Vrij normaal hoor :) Ik had de mijne eind december besteld en begin maart binnen.

*Jolanda*

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 23:03

Dat is jammer ik woon idd in Nederland
Wat kosten ze eigenlijk precies?

viphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 05:51

Ik had mijn laarzen met 7 weken binnen . Stalgenoot heeft Fildonna's besteld en daar word ook van gezegd dat levertijd tussen de 6 en 8 weken zit.

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 08:44

Bizzybijtje schreef:
Vrij normaal hoor :) Ik had de mijne eind december besteld en begin maart binnen.

Maar dan moeten ze niet zeggen dat ze binnen 9 a 10 weken binnen zijn..
Want 16 weken is bijna meer dan de helft van de verwachte tijd.

Nathiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 13:09

Mij hadden ze gezegd dat de levertermijn 3 maanden zou zijn, dus hoop dat ze snel bellen. Ga dit weekend naar de ruitershop waar ik ze besteld heb, dan kan ik het even navragen.

KMF

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 13:48

16 weken is ook wel erg lang lijkt me.. Helemaal als er verder geen uitleg bij word gegeven...

MerelxG_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 14:08

Jolet schreef:
Ja heel tevreden.. Ik heb ook ottaviano's en deze ernaast voor wedstrijden.. Was in het begin bang dat ik misschien zere voeten/benen zou krijgen door de verharde buitenkant omdat ik die soepele ottaviano's gewend ben maar nee geen 1x last van gehad...
Bij je enkel is het ook gewoon soepel leer en niet verhard en de stiksels zitten iets anders waardoor je gewoon je bewegingsvrijheid houdt dus dat scheelt al enorm. Anders kun je net zo goed kachelpijpen aantrekken want dan voel je helemaal niks...
Ook alleen de buitenkant is verhard bij die dressagio's dus je behoudt gewoon je soepele gevoel aan de binnenkant van je been/laars :)

Omdat ik dat uitzakken tegen wilde gaan heb ik ook express voor deze gekozen en echt nog geen moment spijt gehad...

Klinkt top!

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 15:58

KMF schreef:
16 weken is ook wel erg lang lijkt me.. Helemaal als er verder geen uitleg bij word gegeven...

Mijn moeder heeft net even gebeld en hij gaat zo naar de niro bellen of ze gisteren zijn verzonden... Als ze er bij zitten heb ik ze volgende week.

Edit: ze zitten erbij!!

xJess

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 19:27

Ik heb ook het model fildonna besteld als trainingslaars. Ik heb hele smalle enkels dus pas over het algemeen alleen maatwerk, maar de fildonna's paste heel mooi. Ze zaten als pantoffels, maar daardoor denk ik wel dat ze geen jaren zullen meegaan. Bij mij is de wachttijd 8 weken, omdat ze nog gesneden moesten worden in Italie werd mij verteld.

KMF

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 22:16

minouesmee schreef:
KMF schreef:

Mijn moeder heeft net even gebeld en hij gaat zo naar de niro bellen of ze gisteren zijn verzonden... Als ze er bij zitten heb ik ze volgende week.

Edit: ze zitten erbij!!

Leuk!!!

Regenpier

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 14:34

ik ben erg aan het twijfelen tussen deniro polo en petrie athene, zijn er hier ervaringen met de deniro polo?