Ik ben van plan om de mondoni kendal laarzen te bestellen. Hoe vallen ze qua schoenmaat? In de meeste schoenen heb ik maat 37 maar in andere 38, afhankelijk hoe ze vallen. Wat raden jullie aan?
Ze lopen wel iets uit ja, maar niet extreem veel hoor. Heb ik ook inderdaad Liesje.
Binnenkort komen de kingston's bij mijn verzameling
Rianne_
Geplaatst: 06-03-14 18:01
Klinkt goed, heb ze besteld dus morgen binnen!
Blijft de Kendal mooi bij veel gebruik? Ik rijd gemiddeld 3x pw. En is het met jouw rits netjes opgelost?
Kingston is ook mooi die wilde ik eerst bestellen maar aangezien mijn zadel twee kleuren bruin heeft, wordt een 3e kleur to much ben ik bang.. Denk nl niet dat de bruine kleur vd laars hetzelfde is als een van de twee kleuren in m'n zadel. Dan maar zwart met bruin randje Op zich ook wel goed, anders valt mijn grijze cap uit de toon en moet ik daar ook weer een nieuwe voor aanschaffen
Bij mij blijven ze mooi ja, afentoe wel even schoonmaken en ledergel erop zodat ze weer even echt zwart zijn ipv grijs/bruin na veel gebruik haha maar verder niks. Rits is netjes opgelost ja, mocht ze gratis opsturen naar het antwoordnummer en kreeg ze gerepareerd terug.
Ik heb de kendal voor dressuur, de kingston straks voor het springen en had vroeger de fields en de baths. Blijven fijne laarzen voor deze prijs
Oké.. Ja goed onderhouden is ook wel logisch hoe lang heb jij met de jouwe gedaan dan? Wel fijn dat het zo netjes geregeld was met de rits. Mocht de mijne ook snel kapot gaan, dan weet ik dat tenminste..
Uhm.. De fields zijn heb ik ruim 3 jaar intensief gebruikt en daarna nog een hele tijd als reserve laars. Op een gegeven moment werden ze echt oud en lelijk en heb ik ze weggegooid. De baths zijn ook rond die leeftijd nu denk ik, en heb ik nog als reserve laars.