Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
viphorse schreef:Pops schreef:Ik heb ze nu ook strak genoeg besteld, kreeg een halve cm ook dichtmaar wel heeeeeel strak.
Strak als zijnde kloppend en beetje pijnlijk been ?
viphorse schreef:Mijn voet ging tintelen van het strak zitten.
Mijn linker been zit wel goed ook echt heel strak maar die voel ik iets uitlopen en iets al mee rekken maar ik krijg rechts ook gewoon ook echt niet dicht. In de winkel hesen ze mij erin maar echt lekker zit het gewoon niet doet heel veel pijn en mijn been word afgekneld.
Vandaag gebeld met de winkel en ze hebben 2 oplossingen :
Eerste is elastiek erin verwerken in beide laarzen . Dan knellen ze niet meer en kan ik gewoon rijden .
Tweede is het rechter been een kuitmaat groter nemen. Ik krijg dan een andere rechterlaars.
Ik weet het niet meer. Links zit ook echt strak maar als ik de verhalen geloof loopt dit . Recht weet ik niet omdat dat been af en toe ruim een cm verschil heeft in dikte.
viphorse schreef:Mijn voet ging tintelen van het strak zitten.
Mijn linker been zit wel goed ook echt heel strak maar die voel ik iets uitlopen en iets al mee rekken maar ik krijg rechts ook gewoon ook echt niet dicht. In de winkel hesen ze mij erin maar echt lekker zit het gewoon niet doet heel veel pijn en mijn been word afgekneld.
Vandaag gebeld met de winkel en ze hebben 2 oplossingen :
Eerste is elastiek erin verwerken in beide laarzen . Dan knellen ze niet meer en kan ik gewoon rijden .
Tweede is het rechter been een kuitmaat groter nemen. Ik krijg dan een andere rechterlaars.
Ik weet het niet meer. Links zit ook echt strak maar als ik de verhalen geloof loopt dit . Recht weet ik niet omdat dat been af en toe ruim een cm verschil heeft in dikte.
viphorse schreef:x_Milou schreef:Sorriso, mijn polo's hebben geen verharde buitenkant! Daar kun je voor kiezen.
Zaten wel strak, net als mn ottoviano's, die kreeg ik geeneens zelf dicht. 1e paar keer met rijden had ik wel afgeknelde onderbenen, maar nu zitten ze perfect, hadden helemaal nergens losser voor gehoeven.
Kuiten zijn dikker geworden sinds ik ottoviano's heb, maar laarzen zijn gewoon mee uitgerekt
Hoelang duurde het voordat ze niet meer zo erg knelde en je de rits normaal zelf dicht kreeg ?
Pieteritus1 schreef:Vandaag gekocht voor echt superweinig geld, een prachtige pololaars van DeNiro. Welk model het precies is, geeeen idee een Fildona of iets in polo-uitvoering.
Geheel tegen mijn principes een zwarte laars, maar goed, je kan niet alles hebben.
[img]https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/553220_391066514324650_1275902204_n.jpg[ /img]
Rochlie_ schreef:Met welke producten onderhouden jullie je De Niro's?
Ik kreeg bij de aankoop van mijn laarzen een potje "De Niro Nourishing Cream" gratis. Super spul, maar het potje is ondertussen bijna leeg en bij geen enkele ruitershop in de buurt verkopen ze het. Ik weet dat er van Petrie wel een bootcare set bestaat, maar zijn er ook producten van De Niro zelf?