Divoza leren rijlaarzen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

123321

Re: Divoza leren rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 20:47

@Merel__ dan zou ik gaan klagen over de onvriendelijke behandeling hoor :j

Ik heb er wel laarzenspanners in :)

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 13:26

Janine1990 schreef:
Ze lopen makkelijk uit opd e kuit hoor ;)

Dan gaan ze bij mij weer afzakken denk ik, dus het hoeft van mij niet.
Maar ik heb er nog steeds niet mee gereden, want er valt ook weinig te rijden in deze sneeuwstorm.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 13:27

Ik ben vrij lang (1.85m) en heb er ook de benen naar. Ze zijn niet veel ingezakt, de elastiek rekt gewoon vrij makkelijk... :P

xLonneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 21:54

weet iemand toevallig hoelang er garantie op de laarzen zit? :)
ik heb mijne al een tijdje, maar ze beginnen nu ook te scheuren, dusja :=

Marian0557

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 21:56

xLonneke schreef:

Gewoon mee terug gaan, krijg je misschien (netzoals ik) gewoon nieuwe

daantje5979

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 21:58

Merel__ schreef:
ik wilde ze ook, ze keek me aan
en zo op een bitserge toon: die laarzen gaan je nooit passen, en liep weg, lekker klant vriendelijk!!!

Bij welke Divoza was dat? Wij hebben nl. ook zo'n soort opmerking gehad bij Divoza. Uiteindelijk paste de rijlaarzen van mondoni lekker wel :P Ik kreeg een beetje het gevoel dat ze er op aan stuurden om laarzen op maat te maken, terwijl mijn dochter ze van haar eigen geld moest betalen (en zoveel had ze nou ook weer niet)...

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 22:01

daantje5979 schreef:
Merel__ schreef:
ik wilde ze ook, ze keek me aan
en zo op een bitserge toon: die laarzen gaan je nooit passen, en liep weg, lekker klant vriendelijk!!!

Bij welke Divoza was dat? Wij hebben nl. ook zo'n soort opmerking gehad bij Divoza. Uiteindelijk paste de rijlaarzen van mondoni lekker wel :P Ik kreeg een beetje het gevoel dat ze er op aan stuurden om laarzen op maat te maken, terwijl mijn dochter ze van haar eigen geld moest betalen (en zoveel had ze nou ook weer niet)...

ha hier precies het zelfde!
Ík zou de mondonis toch niet passen.....
Toen een heleboel petries aangepast wat echt slecht zat enzo (kon niet eens met mijn hak bij de grond komen maar volgens de verkoopster was dit helemaal goed voor mij enzo) en ze kosten mij dan ook nog handen vol geld...
Toen wou ik TOCH de mondoni's passen, oke dat zat een beetje hoog maar uit eindelijk zitten ze nu super..

xLonneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 22:03

Marian0557 schreef:
xLonneke schreef:

Gewoon mee terug gaan, krijg je misschien (netzoals ik) gewoon nieuwe

Ja mijn zus heeft een tijdje terug ook nieuwe gekregen, zelfde probleem :j
maar ik heb ze al in april/mei gekocht ofzo, en als er bijvoorbeeld maar een halfjaar garantie opzit heb ik gewoon pech :j

Marian0557

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 22:08

xLonneke schreef:
Ja mijn zus heeft een tijdje terug ook nieuwe gekregen, zelfde probleem :j
maar ik heb ze al in april/mei gekocht ofzo, en als er bijvoorbeeld maar een halfjaar garantie opzit heb ik gewoon pech :j

Gewoon zeggen dat je er een paar maanden niet mee hebt kunnen rijden, heb ik ook gedaan (was ook wel echt zo :o)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 22:12

Even kijken in de algemene voorwaarden en je weet dat Divoza overal een jaar garantie op geeft...

Jordy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 22:29

Een jaar is best wel lang :j

Ik heb ze gister helemaal schoongemaakt met cleaner van Petrie en daarna ingevet. Ze zijn echt nog mooi, heb ze even helemaal nagecheckt. Ze zijn nog helemaal heel, zitten wel een paar beschadigingen op maar dat is omdat ik ze echt heel intensief gebruik.

Ben nog steeds erg tevreden!

Bij welke divoza zijn jullie zo on klant vriendelijk behandeld?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 22:31

Jordy_ schreef:
Een jaar is best wel lang :j

Ik heb ze gister helemaal schoongemaakt met cleaner van Petrie en daarna ingevet. Ze zijn echt nog mooi, heb ze even helemaal nagecheckt. Ze zijn nog helemaal heel, zitten wel een paar beschadigingen op maar dat is omdat ik ze echt heel intensief gebruik.

Ben nog steeds erg tevreden!

Bij welke divoza zijn jullie zo on klant vriendelijk behandeld?

Een jaar is niet veel hoor :P
In ieder geval met laarzen.
Evenals 3 jaar op televisies, wasmachines etc.
Daarvan mag je verwachten dat het 10 - 15 jaar meegaat.
Heb ik op school geleerd :+
Maarja, algemene voorwaarden zijn overal goed voor :P Je hoeft enkel niet akkoord te gaan met zo'n korte garantie.

Jordy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 22:32

Ik vind het lang in verhouding met de prijs :j

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 22:36

Jordy_ schreef:
Ik vind het lang in verhouding met de prijs :j

Dat zeker! Ik zou er na een jaar ook niet over gaan zeuren, maar dat doet bijna niemand die weet dat je er niet akkoord mee hoeft te gaan ;)

Jordy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 22:42

ik ben er iig superblij mee, ze zitten echt super :+:
en kan er echt een hele dag op lopen zonder pijn te hebben :D

Surface

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 23:50

Ik vind die van mij ook super zitten, maar ik merk nu wel dat het leer aan de binnenkant van mijn been dunner wordt. :\
Ik heb ze nu vanaf begin mei, maar ik rijd er maar 1/2 keer in de week mee. Jammer..

dian_fiona

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 12:04

dat zijn de laarzen van 110,- euro bedoel je togh?
nou ik heb ze ook gehad en het is best slecht kwaliteit na 2 maanden had ik dikke slijtage plekken en ik vet ze 1 á 2 x in de week in .

bente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 12:10

Danique en Merel waren denk ik wel in dezelfde..
Enschede ofniet?

Blabla1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 20:14

hmm klinkt allemaal niet zo heel positief, mischien moet ik toch maar doorsparen voor duurdere laarzen

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 20:17

Blabla1980 schreef:
hmm klinkt allemaal niet zo heel positief, mischien moet ik toch maar doorsparen voor duurdere laarzen

Ik ben erg tevreden over m'n laarzen hoor! Service is super, is er wat mis mee krijg je nieuwe mee. Doen ze niet moeilijk over ;)

Surface

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 20:20

dian_fiona schreef:
dat zijn de laarzen van 110,- euro bedoel je togh?
nou ik heb ze ook gehad en het is best slecht kwaliteit na 2 maanden had ik dikke slijtage plekken en ik vet ze 1 á 2 x in de week in .

Nee, ik had de laarzen zonder veter, die hadden ze niet meer in mijn maat. ;)

Merel__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 18:08

noraahlover schreef:
@Merel_ dat is wel heel raar, waarom zouden ze jou niet passen?

dat weet ik ook niet, heb nu andere met laarzenspanners

AmberHeijman

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 14:31

Oke, ik weet nu niet meer wat ik moet denken! Er zijn zeker veel positieve reacties, maar ook heel veel negatieve. Ik ben namelijk op zoek naar een rijlaars; Maximaal 150,- wil ik er aan uitgeven, omdat ik ze zelf moet betalen en ik niet veel geld heb. :)) Maargoed. Ik kwam via Divoza.nl bij deze laarzen. Ik heb brede voeten, dus ik denk dat de plain het meest geschikt is. Maar mijn probleem is: Ik weet echt niet welke maten ik heb! Dit zijn namelijk mijn eerste leren rijlaarzen. En ik vind Zoetermeer (dat is voor mij het dichtste bij) toch best wel ver rijden, vooral als ze uiteindelijk van slechte kwaliteit zijn en ze mij zekerweten niet passen (qua maat dan, over lekker zitten, dat moet ik dan maar zien). Hebben jullie tips? Zijn ze van goede kwaliteit? Zitten ze (over het algemeen) lekker? Waar moet ik vanuit gaan bij de maten?

Alvast bedankt. :)

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 14:56

Ambrasoft schreef:
Oke, ik weet nu niet meer wat ik moet denken! Er zijn zeker veel positieve reacties, maar ook heel veel negatieve. Ik ben namelijk op zoek naar een rijlaars; Maximaal 150,- wil ik er aan uitgeven, omdat ik ze zelf moet betalen en ik niet veel geld heb. :)) Maargoed. Ik kwam via Divoza.nl bij deze laarzen. Ik heb brede voeten, dus ik denk dat de plain het meest geschikt is. Maar mijn probleem is: Ik weet echt niet welke maten ik heb! Dit zijn namelijk mijn eerste leren rijlaarzen. En ik vind Zoetermeer (dat is voor mij het dichtste bij) toch best wel ver rijden, vooral als ze uiteindelijk van slechte kwaliteit zijn en ze mij zekerweten niet passen (qua maat dan, over lekker zitten, dat moet ik dan maar zien). Hebben jullie tips? Zijn ze van goede kwaliteit? Zitten ze (over het algemeen) lekker? Waar moet ik vanuit gaan bij de maten?

Even je maten meten en kijken of ze die hebben (of iets wat er in de buurt komt), Ik vind ze voor dit geld zeker niet slecht :n Ze zitten lekker, al doet het inlopen wel pijn... Maten kan je op internet zien, eerste is je kuitomtrek op het dikste punt, tweede is de lengte (van je hiel tot je knieholte)

AmberHeijman

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 15:02

Stef_Winston schreef:
Ambrasoft schreef:

Even je maten meten en kijken of ze die hebben (of iets wat er in de buurt komt), Ik vind ze voor dit geld zeker niet slecht :n Ze zitten lekker, al doet het inlopen wel pijn... Maten kan je op internet zien, eerste is je kuitomtrek op het dikste punt, tweede is de lengte (van je hiel tot je knieholte)

Oke, dankjewel. :) Ik kijk nog wel eventjes!