Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sorriso schreef:Ottoviano's zonder lakleer lopen inderdaad best wel uit.
Ik heb nu 2 paar, bruine, maat 40 kuitmaat L en zwarte, maat 39 kuitmaat M. Zwarte heb ik kloppende benen in gekregen, zo strak zaten ze, maar sluiten nu nog steeds mooi aan. Bruine zitten nu stuk wijder maar ook nog prima, alleen zwarte gewoon net iets chiquer.
Moet ook wel zeggen dat ik ten tijde van de bruine ongeveer 68 kilo woog en toen ik de zwarte kocht ongeveer 59. Toen heb ik ze tijdje in de kast gezet en weer aangekomen en echt ingereden in periode van 67-69,5 kilo en toen zaten ze dus mega strak (met 69,5 kreeg ik ze niet dicht). Nu 64 kilo en ze zitten perfect.
Lang verhaal, samenvattend; Ottoviano's met gewoon leer heel strak (maar net dicht te krijgen) kopen. Lakleer rekt niet. Polo model, gran premio en dressagio rekken ook weinig tot niets door verharde buitenkant.
x_Milou schreef:Sorriso, mijn polo's hebben geen verharde buitenkant! Daar kun je voor kiezen.
Zaten wel strak, net als mn ottoviano's, die kreeg ik geeneens zelf dicht. 1e paar keer met rijden had ik wel afgeknelde onderbenen, maar nu zitten ze perfect, hadden helemaal nergens losser voor gehoeven.
Kuiten zijn dikker geworden sinds ik ottoviano's heb, maar laarzen zijn gewoon mee uitgerekt
x_Milou schreef:Sorriso, mijn polo's hebben geen verharde buitenkant! Daar kun je voor kiezen.
Zaten wel strak, net als mn ottoviano's, die kreeg ik geeneens zelf dicht. 1e paar keer met rijden had ik wel afgeknelde onderbenen, maar nu zitten ze perfect, hadden helemaal nergens losser voor gehoeven.
Kuiten zijn dikker geworden sinds ik ottoviano's heb, maar laarzen zijn gewoon mee uitgerekt
Jolet schreef:Kwaliteit blijft bij mij ook echt goed, heb die ottaviano's nu zo'n 3 jaar denk ik en rij er elke dag meerdere paarden mee en ze zien er nog steeds perfect uit... maak ze dan ook altijd wel goed schoon etc.
Heb veel ellende met Petrie's gehad en sindsdien al menig paar DeNiro's... Voor mij ook echt de fijnste laarzen
viphorse schreef:Pops schreef:Ik heb ze nu ook strak genoeg besteld, kreeg een halve cm ook dichtmaar wel heeeeeel strak.
Strak als zijnde kloppend en beetje pijnlijk been ?