Mijn Bia's zijn in Nederland!!! Echt super snel, want ik heb ze 20 augustus of iets dergelijks besteld. Dus had ze pas in november verwacht.
Ben zo benieuwd hoe ze zitten!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gesshinkai schreef:[ [url=m/X8Sj7K.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ben ook helemaal in love met mijn nieuwe laarzen. Helaas moet er 1 terug omdat er al een vouw onstaan net onder mijn kuit en de drukknoop lag er al af. Maar ben erg te spreken over de service .
Ben al druk aan het sparen voor mijn volgende paar.
KarinLF schreef:Gesshinkai schreef:[ [url=m/X8Sj7K.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ben ook helemaal in love met mijn nieuwe laarzen. Helaas moet er 1 terug omdat er al een vouw onstaan net onder mijn kuit en de drukknoop lag er al af. Maar ben erg te spreken over de service .
Ben al druk aan het sparen voor mijn volgende paar.
Hey jij hebt exact dezelfde als ik!Grappig.
ZoeyDercks schreef:[ [url=m/Rn9xw3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn Bia's zijn in Nederland!!! Echt super snel, want ik heb ze 20 augustus of iets dergelijks besteld. Dus had ze pas in november verwacht.
linnnde schreef:ZoeyDercks schreef:[ [url=m/Rn9xw3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een tijdje geleden poste je dat de rita's wilde met de veters en het hak ding van de bia, zie dat je nu toch voor de bia's bent gegaan. Kon dit niet? Want ik wilde dat eigenlijk ook.....
ZoeyDercks schreef:Pfff jongens ze passen echt niet....
Voet te groot, rond mn enkel/wreef heel erg ruim... Kuit aan de grote kant (veters zitten nu al op z'n kleinst...)
Ik ben zeer benieuwd hoe dit opgelost gaat worden...
ZoeyDercks schreef:Pfff jongens ze passen echt niet....
Voet te groot, rond mn enkel/wreef heel erg ruim... Kuit aan de grote kant (veters zitten nu al op z'n kleinst...)
Ik ben zeer benieuwd hoe dit opgelost gaat worden...