Die zijn ook leuk ja. Kwam net ook in me op: Ik kan ook snel gaan zonder een wortel voor mijn neus.
paardjes123
Geplaatst: 09-09-13 21:24
Zie een hoop leuks voor bij komen. Als iemand wat weet voor mij, ik heb een panterbonten appaloosa en krijg altijd van die opmerkingen over pippi langkous
Ik dacht aan iets van 'Warning, it bites.' En dan nogiets erbij zodat je weet dat het niet om het paard gaat. Iemand misschien iets voor een af en toe best trage, aanhankelijke en lieve ruin? Zijn naam ks Foxfire.
_Lot
Geplaatst: 13-09-13 23:05
Hee,
Ik heb een hele snelle haflinger genaamd Viola(we noemen haar Lola) en het lijkt me wel leuk om iets met haar naam/bijnaam erin te doen. Ik kan alleen zelf niets verzinnen iemand een idee voor mij?
Hahaha, ik ga dit topic even volgen! Wat een leuke teksten komen er voor bij. Misschien wil ik zelf ook nog wel een keer een tekst op een trouw oid. Maar even goed mee lezen
Ik heb een hele snelle haflinger genaamd Viola(we noemen haar Lola) en het lijkt me wel leuk om iets met haar naam/bijnaam erin te doen. Ik kan alleen zelf niets verzinnen iemand een idee voor mij?
ik vind dit altijd wel een mooie teksten voor op een trui wil hem zelf denk ook wel! tekst 1: I live i a house. But my home is in the stable! tekst 2: don't follow your deams chase them