oo doe die imitatie bond Lieve hahaha ik ga zaterdag mijn jasje helemaal innemen kan ik hem eindelijk weer aan! Nu nog een paard dat het doet.....
Jaan81
Geplaatst: 06-03-12 13:33
Nu ik dat gepimpte jasje zie, denk ik dat ik dat eerst ga doen, met mm zwarte jasje. Daar bruine accenten op pimpen. Iemand leuke ideeën wat ik waar kan doen?
Lieve_Duc
Geplaatst: 06-03-12 13:35
_Jessie schreef:
oo doe die imitatie bond Lieve hahaha ik ga zaterdag mijn jasje helemaal innemen kan ik hem eindelijk weer aan! Nu nog een paard dat het doet.....
haha wat? imitatie bond Mijn paard doet het ook niet hahah
haha lekker de wind door je haren flauw xD gaat je paard het wel weer doen? Ik ga woensdag even een nieuwe pak duracell halen bij de kliniek zal ik voor jou ook wat mee nemen?
hhahaha nou liever geen haren in de wind:P een spuitje waarmee hij wat voorwaartser wordt! haha of wakker word.. hihi heb net de voering geknipt en die ga ik er vandaag ofzo inzetten! heb niet zn zin.. eerst die knol rijden en dan nog ff sporten.. dus we zullen zien!
Hepento
Geplaatst: 06-03-12 14:02
Kom ook weer even binnenvallen!
gisteren heeft mam het jasje al in elkaar geregen en hebben we het jasje precies op mijn maten aangepast, hoop dat ze hem in het weekend in elkaar gaat naaien! Vind zelf wel datie mooier wordt dan ik van tevoren had gedacht :p
Ik heb een tweedehands jasje besteld, wil het graag opkalefateren (leuk biesje, nieuw kraagje evt.), maar ik heb geen idee over de kleuren. Jasje is zwart, ik rij in zwart/wit en heb een dekje met een zilverkleurige bies, dus geen goud kleuren.
Heb ik inderdaad ook al wat over na lopen denken. Ik wil best graag een gekleurd kraagje. Met een bling biesje ofzo. Moet nog ff in het topic terugzoeken welke sites hier ook alweer werden gebruikt, want de standaard fournituren (wat ik heb gevonden) vind ik wat saai.
Zilverkleurige stof zou ik dan doen, als je alles met zilver hebt en je neemt bijv. een rood kraagje lijkt het zo uit proportie, zou ik eerder voor iets gaan wat een beetje binnen het palet past
Ja inderdaad, ben ook niet zo'n hele waaghals. Misschien een grijs satijnen kraagje, met een bling biesje. Ben alleen bang dat zo'n kraag heel erg uit de toon valt bij de rest van het jasje.
CoronaLime
Geplaatst: 09-03-12 23:03
Ik ga even wat proberen te fotosoppen, een satijnen kraag lijt me wel heel chique!
Maar je hebt natuurlijk grijs, antraciet, lichtgrijs. Ik zou persoonlijk voor antraciet gaan, zodat het accent op de textuur blijft liggen. Als je bang bent dat het uit de toon valt kan je natuurlijk ook de klepjes van je zakjes in satijn doen en de voering in dezelfde kleur/stof als je kraag doen
Ik vind de kraag niet zo heel erg mooi, is een fluwelen kraag. Kan er geen nieuwe kraag op zetten, want het is een wollen jasje, dus die stof kan ik niet weer vinden natuurlijk.
Ik heb dit weekend mijn jasje helemaal opnieuw afgespeld. Nu zit er eindelijk model in jeej Nieuwe stof word gezocht door mijn tante voor mijn mancheten. Heel misschien ga ik een volledig nieuwe voering in mijn jasje zetten want de voering die er nu in zit gaat heel snel kapot maar even aan kijken. Ontwerpje voor spring jasje is in de maak. Ook deze samen met mijn tante maken. Handig zo'n iemand die coupeuse is haha