paardrijden met een maatje meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

nadita

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 10:03

Misterylady schreef:
Leuke laarzen!

Ik heb vandaag voor het eerst mijn corrigerende hemdje van Miss Etam aan en het zit echt goed. Krult niet op. Dus die mag blijven haha.

Heb ook vandaag lekker een nieuwe jas besteld. Met een beetje geluk krijg ik 'm eind van de week (de Fuller Fillies 4-in-1 musketeer jas, in het groen) :D

Hey, ik zie je in jouw profiel op een Haf van Stal van Steenbergen. Das vlakbij ons.
Zijn wij ook wezen kijken toen ik een nieuwe haflingermerrie zocht. Hele aardige en gastvrije mensen.
En mooie paarden.

Sorry, effe off-topic.

pirouetje

Re: paardrijden met een maatje meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 15:02

Tis hier stil dames...
Morgen eindelijk shoppen voor hempjes ed. Ik laat jullie nog weten hoe de vergelijktest is gegaan :-)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 15:12

Heb nu de L van de zeeman aan en die zit al beter. Vind hem alleen wat kort. Maar is wel okee.

femkesanders

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 15:16

Hoi ik had maat 48 ben inmiddels 10 kg afgevallen, heb er op zich niet zo'n moeite mee, kleed me wat fijn zit, rijbroek met een iets langer shirt of trui.
Ik ben wie ik ben.
vind van die jophur broeken ook mooi omdat ze over je schoenen vallen lijk je wat langer/slanker.

En hoe voel je je buiten je rijbroek voel je je dan ook bekeken.

wat het bij jouw zo moeilijk maakt is dat je altijd maatje 38 hebt gehad, dat kan ik me niet heugen, ben altijd flink geweest.

Ik wens je veel succes *\o/*

Corally_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 15:27

Hai FemkeSanders, wat goed van je!
Hoe heb je dat hedaan?

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 15:45

Lies21 schreef:
Hoe heb je dat hedaan?

Daar ben ik ook benieuwd naar :D Super goed van je!

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 04:59

pirouetje schreef:
Tis hier stil dames...
Morgen eindelijk shoppen voor hempjes ed. Ik laat jullie nog weten hoe de vergelijktest is gegaan :-)

welke ga je halen? die van de hema en zeeman of ook die van m&s als die van de zeeman kort is dan haak ik af.. dan gaat die ook rollen bij mij (dat doet die met die dunne bandjes van de hema bij mij iig)

pirouetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 17:18

Hoikes :-)

Ik ben net terug van het shoppen...
Ik heb 2 hempjes van de Hema meegebracht, maat L, die zijn zelfs iets te lang voor mij...
En nog 2 van de zeeman, deze keer ook maat L, van lengte zijn die goed voor mij (ik ben 1m66), die steek in wel in mijn slip, dan krullen ze niet op.
Die van de Hema zal ik morgen de hele dag dragen, dan horen jullie het verschil wel :-)

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 21:05

super! ik ben benieuwd welke favoriet gaan zijn! ik ben wel 13cm langer dan jij..

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 09:57

De MissEtam is toch echt mijn favoriet moet ik zeggen. Maar de Hema komt er wel dichtbij.

pirouetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 10:18

Helaas geen Miss Etam waar ik ben gaan shoppen, ik heb nu die van de Hema aan, zit heel fijn tot nu toe, is ook langer dan die van de zeeman. Zidore ik vrees dat die van de zeeman jou te kort gaan zijn, bij mij is de L maar nipt qua lengte.

nadita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 10:36

Klasien schreef:
De MissEtam is toch echt mijn favoriet moet ik zeggen. Maar de Hema komt er wel dichtbij.

In wat voor opzicht?

Ik heb zo'n Hema hemdje om onder mijn rij-jasje te dragen, maar ik zie geen verschil of ik nu wel of niet zo'n hemd aan heb :n
Vind het resultaat erg tegenvallen ;(

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 12:12

nadita schreef:
Klasien schreef:

In wat voor opzicht?

Ik heb zo'n Hema hemdje om onder mijn rij-jasje te dragen, maar ik zie geen verschil of ik nu wel of niet zo'n hemd aan heb :n
Vind het resultaat erg tegenvallen ;(

De MissEtam is wat steviger.
Het is niet zo dat je zo plat als een dubbeltje wordt met zo'n hemd aan (zou mooi zijn!), maar het zit steviger. Alles "flubbert" wat minder. Ik vind het met paardrijden ook wel fijn.

femkesanders

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 12:31

Thanks, ik weet eigenlijk niet hoe ik het doe, hen het fagelopen jaar heel veel last van maagzuur gehad en zodoende kon ik niet veel hebben, ik kan geen pizza's eten dan krijg ik zuur, en zo meerdere dingen, :(

zo dronk ik veel cola light maar drink nu overwegend groene ranja(ik drink geen koffie en thee)
en alleen tussendoor en 'savonds een beetje cola light,

verder ben ik eigenlijk ook een grote chips fan, nu koop ik tijdens de grote weekboodschappen geen chips meer en halen we voor het gezin op vrijdag 1 zak. :Y)

anders gaat het toch door het mondje snap je.

vanmorgen was er weer 2 kilo af, terwijl ik eigenlijk nu weer normaal probeer te eten, ik wil geen jojo effect dus wil ook dat dez 10 kg eraf blijven.

dus eigenlijk doe ik er zelf niet heel veel aan maar is het een combinatie van...... *D

Vankje schreef:
Lies21 schreef:
Hoe heb je dat hedaan?i

Daar ben ik ook benieuwd naar :D Super goed van je!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 12:37

pirouetje schreef:
Helaas geen Miss Etam waar ik ben gaan shoppen, ik heb nu die van de Hema aan, zit heel fijn tot nu toe, is ook langer dan die van de zeeman. Zidore ik vrees dat die van de zeeman jou te kort gaan zijn, bij mij is de L maar nipt qua lengte.

Eens!

pirouetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 14:26

Die van de hema krult wel op bij mij als ik aan het rijden ben, die van de zeeman niet...
ik heb het omgekeerd ook al gehoord, dus ik denk dat het ook aan je figuur ligt.

nadita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 15:18

pirouetje schreef:
Die van de hema krult wel op bij mij als ik aan het rijden ben, die van de zeeman niet...
ik heb het omgekeerd ook al gehoord, dus ik denk dat het ook aan je figuur ligt.

Ik denk dat het het beste is als je het hemd bij je onderbroek instopt. Dan kan ie niet omhoog krullen.

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 15:39

die van de hema krult bij mij op dus en die van de zeeman is dan te kort, thnx voor jullie adviezen!
ik ga naar de missetam denk ik dan

ik zag net dit http://www.action.nl/producten/corriger ... telistid/2 bij de actionreclamemail
zou dat wat kunnen zijn??

Afbeelding

naadloos
super elastisch
polyester/elasthan
maten S/M en L/XL
Laatst bijgewerkt door Zidore op 18-02-11 15:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 15:40

Ziet er netjes uit :) zien er toch allemaal zo uit. Ligt meer aan hoe stevig de stof gewoven/geweeft/d? is :) :+

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 15:42

je kan hem vergroten als je op de link kijkt
hij lijkt me iig lang genoeg voor mij zo op het plaatje
kost maar 2,59 dus we kunnen er geen buil aan vallen, toch!?

pirouetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 15:54

nadita schreef:
pirouetje schreef:

Ik denk dat het het beste is als je het hemd bij je onderbroek instopt. Dan kan ie niet omhoog krullen.

Dat doe ik en toch krult die van de Hema op, mss omdat mijn rijbroek heel losjes zit van boven ?

Zidore daar kan je je zeker geen buil aan vallen, proberen zou ik zeggen en natuurlijk laten weten wat je ervan vind :)
Laatst bijgewerkt door pirouetje op 18-02-11 15:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 15:55

die van de hema krult bij mij ook vreselijk, klimt helemaal omhoog. Had er ook zo'n bijhorend broekje bij gehaald maar dat maakte ook niet veel uit.

nadita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 15:58

pirouetje schreef:
nadita schreef:

Dat doe ik en toch krult die van de Hema op, mss omdat mijn rijbroek heel losjes zit van boven ?

Zidore daar kan je je zeker geen buil aan vallen, proberen zou ik zeggen en natuurlijk laten weten wat je ervan vind :)

Ai das lastig een opgerolde 'bult'. Helemaal als je er dan bij het paardrijden op zit....
Ik ga vanavond die van de Hema onder mijn rij-jasje proberen.

pirouetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 15:59

Die van de zeeman blijven goed zitten, maar zijn niet zo lang...

nadita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 15:59

Zidore schreef:
die van de hema krult bij mij ook vreselijk, klimt helemaal omhoog. Had er ook zo'n bijhorend broekje bij gehaald maar dat maakte ook niet veel uit.

Hoop niet dat dat bij mij vanavond gebeurt. Kom je van je paard af heb je je hemd onder je oksels zitten :')
Mss verstandiger om het dan niet te doen...