Haha ik meld me na 6 pagina's maar weer eens haha! Wij gaan een soort stalpolo's laten bedrukken. (voor het rijden van 3 haflingers en een shet). 1 Behoorlijk lompe haflinger die erg sterk is en doet waar ze zelf zin in heeft: ? 1 Huppelhaflinger die erg sloom is en een amazone die niet goed rijd weet neit wat ik daar verder over moet vertellen haha: ? 1 Dunne snelle haflinger die super goed kan springen en crossen maar niet zo goed dressuren. (Mijne): ? 1 Shetlander met een klein (superbrutaal) meisje: Ik had al bedacht: Ons krijg je niet klein, dat zijn we al , en verder?
Mijn hobby is de laatste tijd bakrand knuffelen, Iemand daar nog iets leuks mee?
- Koek en Zopi... KNUFFELS - Knuffelstadium - Klaar met rijden? Breng een bezoekje aan mij - Rondlopende Kroelpaal - Automatische knuffelrobot - IK ZEG HET NOG 1 KEER: IK BEN GEEN BAKMONSTER.
Sunshinee
Geplaatst: 30-07-13 17:06
ik zat een tijd geleden in dit topic, Maar nu was ik de 27e jarig, en heb een vest gekregen die ik nog mag laten bedrukken voor naar de paarden.
Mijn moeder vind de tekst: Deze troella rijdt op Ulla (spreek je uit als Oella) leuk. maar ik zie mezelf daar nog niet mee opstraat gaan haha Iemand ideeën?
Het is net een barbie, E pony, eigenwijs, vos
minikatje
Geplaatst: 30-07-13 17:17
BonteLisa schreef:
Ik heb geen bonte meer maar vond mijn naam nog steeds leuk. Heb nu een zwarte. Misschien daar nog wat leuke voor?