Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Destino schreef:Daar heb je gelijk in, voor 90 euro mag je niet klagen want dat is natuurlijk goedkoop.
Echter, als je goede leren rijlaarzen wilt, waar je lang plezier van hebt, is het goedkoper om een iets duurder merk aan te schaffen, daar die langer mee gaan.
CarmD schreef:deze laarzen zijn echt niet met de leren laarzen van petrie te vergelijken. vriendin van mij dacht mooie trainingslaarzen gekocht te hebben, maar had ze binnen 2 maanden al kapot. en ze vond ze niet eens echt lekker zitten. mijn zusje heeft ze ook en als je kijkt naar hoe snel de kwaliteit van het leer slecht wordt in vergelijking met petrie laarzen. ik zou als ik jullie was gewoon doorsparen, want dit is echt weggegooit geld!
Marian0557 schreef:Vind het zo jammer bij die van mij, dat die binnenkant helemaal begint te vervagen. De 1e laag gaat er nu al af
Ga er ook mee terug
LiekeSpeedy schreef:ik heb ze nu 3 weken denk ik heb er 10x meer gereden ongeveer
alleen mijn mamma vond ze in de weg staan en heeft ze heel zieling buiten op de kop op de laarzen standaard gezet in de regen kwam er een paar dagen later achter toen ik ze nodig had ze zijn nu niet meer stevig en de bovenkant is verkreukeld hoop dat het wel weer normaal wordt..
vind ze verder wel fijn en gaan nu ook beter zitten naar mate ik er meer mee rijd
Janine1990 schreef:LiekeSpeedy schreef:ik heb ze nu 3 weken denk ik heb er 10x meer gereden ongeveer
alleen mijn mamma vond ze in de weg staan en heeft ze heel zieling buiten op de kop op de laarzen standaard gezet in de regen kwam er een paar dagen later achter toen ik ze nodig had ze zijn nu niet meer stevig en de bovenkant is verkreukeld hoop dat het wel weer normaal wordt..
vind ze verder wel fijn en gaan nu ook beter zitten naar mate ik er meer mee rijd
Lekker handig van je moeder zeg![]()
Daarom heb ik ze op m'n kamer staan in een grote tas...![]()
Ik droog ze aan de binnenkant (condens) tegen uitdrogen van het leer.![]()
Hoop dat ze weer beter worden!
Janine1990 schreef:Marian0557 schreef:Vind het zo jammer bij die van mij, dat die binnenkant helemaal begint te vervagen. De 1e laag gaat er nu al af
Ga er ook mee terug
Hmm, bij mij is dat nauwelijks zichtbaar. Niet meer dan ik heb gezien op Petrie Anky's etc. Even wat wax er overheen en je ziet het niet eens meer...