Kramer Paardensport Fans

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MoonWencke

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 23:34

Hoe snel heb je het nodig, Jolliegirl? Ik woon 15 minuten van een filiaal vandaan. Zou er voor je naar toe kunnen rijden en het dan opsturen zodra ik in Nederland ben. Stuur me maar een pb.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 23:48

kimmetje26 schreef:
Lange jas heb ik ook van kramer. Gebruik hem op stal , maar niet met rijden. Dat is te warm. Met uitstappen gaat die weer aan. Heerlijk!

Welke jas heb jij? Ik stap juist veel buiten, dus een lekkere warme jas is heel welkom :-)

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 08:39

Dabo schreef:
kimmetje26 schreef:
Ow die zit echt zo fijn!!
Heb die oorwarmers ook, maar die blijven minder fijn aan mijn cap zitten na een paar jaar. Nu die muts gekocht en zo geen spijt van.
Heb snel last van oren en zo niet.

En al loop ik er dan als “Fatima” bij dat boeit me niet lekker warme oren is belangrijker

Nou dat dus... :-)

Ik zat ook al te kijken naar een lange jas, maar durf het niet zo goed, bang dat hij niet past, te groot, te klein, te lang..
Maar een lange jas over mijn bovenbenen met deze kou lijkt me toch best wel heel fijn :-)

Let er dan wel op dat je de lange jas kan vastmaken aan je bovenbenen. Dat kan ik namelijk wel met mijn regenjas, maar niet mijn gewone winterjas. En die gaat helaas klapperen in de wind en of omhoog waaien. Waardoor je het juist koud krijgt.

kimmetje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 09:21

Dabo schreef:
kimmetje26 schreef:
Lange jas heb ik ook van kramer. Gebruik hem op stal , maar niet met rijden. Dat is te warm. Met uitstappen gaat die weer aan. Heerlijk!

Welke jas heb jij? Ik stap juist veel buiten, dus een lekkere warme jas is heel welkom :-)

https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-bove ... et-capucho

Ik heb deze. Ik vind hem best wel ruim vallen. Heb er een M van en kan er nog een dikke trui onder doen

Murphylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 12:50

Excalibur schreef:
Heeft iemand hier ervaring met de volgende beenbeschermers? Hoe bevallen ze en hoe is de maatvoering?

Ik heb een paard van 1,71 (en groeit nog) en naar mijn idee niet hele grove benen maar mijn BR peesbeschermers zijn net te klein. Het is vooral het klittenband wat net te kort is.
Heb nu ooh Cartago beenbeschermers voor hem maat L van de voer riempjes krijg ik er 3 redelijk makkelijk vast. De derde had ook net iets langer kunnen zijn. Hoop dat het elastiek nog wat uitrekt :o

[ [url=m/vBakXI.png]Afbeelding[/url] ]

Beetje late reactie maar ik heb die van linksboven voor mijn paardje van 1.62 korte benen maar normale dikte. Kwa lengte goed maarkwa breedte heel klein elastiek heel krap ze zitten eigenlijk te strak maar mijn vader heeft het elastiek opgerektdus ze passen nu net. Dus ik zal ze alleen aanbevelen als je paard hele dunne benen heeft.

Knolselder

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 13:02

Ik heb in december hier spullen besteld, maar helaas was het hoofdstel te klein.
Ik wacht nu al een maand op antwoord van de klantenservice om te retourneren. Doe ik iets fout???
Ik heb geprobeerd omte bellen, maar daar hing ik 20min aan 30cent zogezegd als eerste in rij om gehoord te worden en heb ik uiteindelijk moeten opleggen.

Ik ben best gefrustreerd. Ik wil gewoon een maatje groter en krijg zero niets reactie. Op deze manier weiger ik eigenlijk ook die maat groter te bestellen voordat ik wat gehoord heb.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 15:59

Ik stuur altijd een berichtje op Messenger en heb dan 2-3 werkdagen later antwoord. Misschien nog even een keer proberen te mailen of via Messenger? Want het is niet echt normaal voor Kramer dat het zo lang duurt, misschien hebben ze jouw berichtje niet gezien. December is wel de drukke periode natuurlijk.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 16:02

Maar heb je antwoord nodig van de klantenservice om te retourneren? Je kunt hem toch gewoon terugsturen als ik het goed herinner?

Neemt niet weg dat het vervelend is dat ze niet reageren hoor! Ik heb tot nu toe ook alleen goede ervaringen met de klantenservice

Knolselder

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 16:04

Om een retourlabel af te drukken heb ik een code nodig welke ik vermoedelijk krijg als ze mijn aanvraag verwerken. Waar kan je ze via messenger bereiken? Gewoon facebook? Ik heb al 2x gemaild.

Knolselder

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 16:10

Verder heb ik geen idee hoor, ik probeer maar te doen wat op hun website staat en vandaar dat ik dus ook een vraag aan hen had.

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 17:11

Knolselder schreef:
Om een retourlabel af te drukken heb ik een code nodig welke ik vermoedelijk krijg als ze mijn aanvraag verwerken. Waar kan je ze via messenger bereiken? Gewoon facebook? Ik heb al 2x gemaild.

https://www.kramer.nl/Service/Herroeping-Teruggave
Op deze pagina vind je het retouretiket ;)

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 19:04

Volgens mij heb je geen code nodig hoor. Alleen als je iets retour stuurt omdat het stuk is moet je het wel van te voren melden.

Knolselder

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 19:50

Dat was voor mij dus niet duidelijk. En daarom had een antwoord op mijn mail wel fijn geweest. Nu hoop ik maar dat het nog binnen de juiste termijnen valt.

ConnemaraP

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 20:05

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 22:51

Maar heeft Kramer een betaald nummer dan? Ik zie op de website niet staan dat het betaald is, 088 − 14 10 100. Ik zou nu wel nog even weer contact proberen op te nemen, omdat je nu niet weet of het nog binnen de termijn is en het komt doordat zij niet geantwoord hebben. Wellicht zijn ze dan makkelijker met alsnog retour doen.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 23:07

Wat gek dat ze niet reageren, ik heb ze eenmaal gemaild met een vraag en had binnen een dag antwoord.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 23:19

Ja, ik vind het ook gek, ik denk dat er misschien iets mis gegaan is en het bericht niet ontvangen is of over het hoofd gezien is in de december drukte. Want dat klinkt niet zoals ik Kramer ken.

Knolselder

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-24 00:01

Januari heb ik ook nog gemaild, ook zonder succes. Alleen een automatische mail dat mijn mail in behandeling genomen zal worden.
Ik kijk om komende week nog eens ergens actie te ondernemen. Zit met een longontsteking en praten gaat me nu niet goed af.

Ik heb ze vandaag ook via facebook een berichtje gestuurd maar voorlopig nog niets.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-24 01:13

Ik denk dat je op dinsdag antwoord moet rekenen als je vandaag via facebook gestuurd hebt. Normaal gesproken wel. Beterschap met je longontsteking! :(:)

Gigixponys

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-24 11:15

ConnemaraP schreef:
Even een tip, vandaag deze borstels ontvangen. De zacht en de harde, wat een fijne borstels, de modder vliegt ervan af en de zachte is heel fijn voor de benen, ligt ook heel lekker in de hand.

https://www.kramer.nl/Paard/Paardenverz ... Brush-HARD

Ik heb deze ook, maar ben er net niet zo'n fan van. Vloog ook regelmatig een stukje af. Ben nu terug over gegaan op mijn 'haren'borstels. Nu is mijn pony ook wel super gevoelig op zijn huid (zomerexceem).

snorkel1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 20:17

Heeft iemand hier die selenium liksteen a geprobeerd?

snorkel1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 23:24

snorkel1986 schreef:
Heeft iemand hier die selenium liksteen a geprobeerd?

En voert iemand de mineraal brokjes van hun? De zwarte Emmer of die doorzichtige? En wat is jullie ervaring met die brok?

Bibibosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-24 15:33

Weet er iemand wanneer de voorjaarsnota/ zomer collectie weer uitkomt? Ben heel benieuwd

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-24 17:20

Heeft iemand ervaring met dit pad?

Afbeelding

Gigixponys

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-24 21:07

Bibibosch schreef:
Weet er iemand wanneer de voorjaarsnota/ zomer collectie weer uitkomt? Ben heel benieuwd

Ik denk ergens in februari.