Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dabo schreef:kimmetje26 schreef:Ow die zit echt zo fijn!!
Heb die oorwarmers ook, maar die blijven minder fijn aan mijn cap zitten na een paar jaar. Nu die muts gekocht en zo geen spijt van.
Heb snel last van oren en zo niet.
En al loop ik er dan als “Fatima” bij dat boeit me niet lekker warme oren is belangrijker
Nou dat dus...
Ik zat ook al te kijken naar een lange jas, maar durf het niet zo goed, bang dat hij niet past, te groot, te klein, te lang..
Maar een lange jas over mijn bovenbenen met deze kou lijkt me toch best wel heel fijn
Dabo schreef:kimmetje26 schreef:Lange jas heb ik ook van kramer. Gebruik hem op stal , maar niet met rijden. Dat is te warm. Met uitstappen gaat die weer aan. Heerlijk!
Welke jas heb jij? Ik stap juist veel buiten, dus een lekkere warme jas is heel welkom
Excalibur schreef:Heeft iemand hier ervaring met de volgende beenbeschermers? Hoe bevallen ze en hoe is de maatvoering?
Ik heb een paard van 1,71 (en groeit nog) en naar mijn idee niet hele grove benen maar mijn BR peesbeschermers zijn net te klein. Het is vooral het klittenband wat net te kort is.
Heb nu ooh Cartago beenbeschermers voor hem maat L van de voer riempjes krijg ik er 3 redelijk makkelijk vast. De derde had ook net iets langer kunnen zijn. Hoop dat het elastiek nog wat uitrekt![]()
[ [url=m/vBakXI.png]Afbeelding[/url] ]
Knolselder schreef:Om een retourlabel af te drukken heb ik een code nodig welke ik vermoedelijk krijg als ze mijn aanvraag verwerken. Waar kan je ze via messenger bereiken? Gewoon facebook? Ik heb al 2x gemaild.
ConnemaraP schreef:Even een tip, vandaag deze borstels ontvangen. De zacht en de harde, wat een fijne borstels, de modder vliegt ervan af en de zachte is heel fijn voor de benen, ligt ook heel lekker in de hand.
https://www.kramer.nl/Paard/Paardenverz ... Brush-HARD