Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
paulinevld schreef:ik weet niet of ik de vraag hier kan stellen maar wat voor knopen hebben jullie op jullie jasjes zitten?
Ik vind die ik nu heb zo saai alleen ik kan nergens met steentjes vinden ofzo![]()
Er was dacht ik ook een topic waar mensen zelf hun jasjes gemaakt hadden maar kan hem niet meer vinden.
Jakizi schreef:Dit is mijn outfit niet heel speciaal.
[ Afbeelding ]
Mijn vriendin heeft het net iets aparter zelfde laarzen alleen dan zwart met rode accenten en een rood jasje.
Heb ook wel eens iemand gezien met smurfen blauwe laarzen en jasje, of lichtblauwe laarzen, cap en hoofdstel en dan heb ik het niet over een 8 jarig meisje.
De eerst genoemde heeft ook meerdere setjes en geloof 3 of 4 paar aparte laarzen.
Dientje_Yara schreef:[ Afbeelding ]
Deze cap vind ik ook heel gaaf maar wat zou je dan aan laarzen en jasje aanmoeten?
broek enz ook champagne
Daenerys schreef:Annash schreef:Bruin met goud, Nicole?
Dat lijkt mij ook heel mooi idd, of donkerblauwDonkergroen zou ook wel mooi staan, maar daar moet je wel net van houden.
marizkaa schreef:Hallo allemaal wat komen hier leuke dingen voorbij.
Bruin was nooit mijn ding maar als ik sommige fotos hier zie denk ik mmmmhh zeker niet verkeerd!
Ik zoek een zilver jasje lijkt me namelijk erg mooi op een zwart paard
Ik heb: zwarte laarzen - witte broek - jasje?- cap met zilverte bling
Jullie zijn al zo ver misschien weet er iemand waar ik een zilverjasje kan krijgen. of grijs met bling
Nicole schreef:Annash schreef:Bruin met goud, Nicole?
Ik als bruin gek vind bruin natuurlijk helemaal geweldig! Maar ben bang dat dit niet mooi gaat staan.. (Zwarte manen, zwarte staart, zwarte benen, zwarte snoet ect) ik zit dus zelf voornamelijk aan denken om zwart te gaan met lak accenten en jasje kleur van zijn vacht kleur met zwart in terug komt (+ goud ofzo) en dan witte rijbroek ect
Sharona95 schreef:Hoe doen jullie het dan met een blauw jasje en zwarte laarzen? Ik vind het dan denk ik mooier om een blauwe cap te hebben! maar dan wel exact dezelfde kleur, en donkerblauw