ik ga er nu 1 bestellen met de tekst om mijn rug: My little pony has a hugh attitude en dan een foto van een roze eenhoorn eronder de gedachte erachter is dat ze altijd in roze setjes loopt en een haflinger is met een flinke kop erop en mijn vader noemt haar altijd my little pony.
Mijn Arabje is écht wit van kleur, en daarmee bedoel ik stralend wit ; zelfs als ze niet gepoetst is, is ze wit.... De mensen in mijn stal hebben haar dan ook een nickname gegeven ;
DASHPONY
(niet dat ik zo'n pietje precies ben en haar zovéél poets...)
(voorkant) Zegt dat ene blondje tegen dat andere (achterkant) Gezellig he
Merry98
Geplaatst: 17-07-13 20:02
hoi hoi ik heb een haflinger en een shet. beide blond dus. Ik ben zelf ook een blond meisje. Vriendin van mij is ook blond. En heeft ook een haflinger. (alle ponys hebben erg lange manen.) Ik wil iets leuks hebben wat we op een tshirt of trui kunnen zetten. Maar dan evt bij beide kan. Weten jullie iets leuks? Ik ben dit topic al aan het doorspitten. En sowieso op internet aan het kijken naar leuke ideeen.
Wij gaan met een volleybaltoernooi meedoen wat in onze club gehouden wordt. Je mag meedoen met collega's, vrienden, buurt enz. en wij hebben een team van een aantal van de paardenclub. nu willen we graag leuk bedrukt t shirt hebben in de trant van paarden dus.. wie heeft idee?
RivaldoX: zou je eigenlijk iets van een foto of tekening moeten hebben van een volleybalnet met een paard ernaast dat zich met zijn voorhoef achter z'n oren krabt en een denkwolkje daarboven met daarin: "wat een rare hindernis".