Maar hij begint echt te *flodderen* bij mij....
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Klasien schreef:Ik heb bij de Zeeman en Hema een corrigerend hemdje gehaald. Bij de Hema die van 17 euro. En een corrigerende onderbroek, die helemaal tot onder je borsten gaat, ook handig!
Die van de Zeeman mag dan goedkoop zijn, maar corrigeerd eigenlijk niet. Die van de hema had van mij ook strakker gemogen. Ik heb van beide XL. Die van de Miss Etam zit nog het beste.
Newbee83 schreef:De duurste paarijdrijkleding die ik heb gaat het snelst stuk. Terwijl ik een paar dingen van de Zeeman/C&A heb en die gaan al heel lang mee. Ik ga met niet meer laten foppen door merken!
barbar schreef:Newbee83 schreef:De duurste paarijdrijkleding die ik heb gaat het snelst stuk. Terwijl ik een paar dingen van de Zeeman/C&A heb en die gaan al heel lang mee. Ik ga met niet meer laten foppen door merken!
naar merken kijk ik al heel lang niet meer.
zo heb ik mijn winterijjas bij de welkoop vandaan, hij is nu al weer drie jaar oud, en mijn vorige kwam daar ook vandaan en die heeft heeft het 6 jaar vol gehouden, de jas die ik daarvoor had was een dure mountenhorse, die heb ik 2 jaar gehaden toen was hij al helemaal op.
barbar schreef:bedankt klasien daar heb ik wat aan, ik stond op het punt om de hemptjes van de zeeman te proberen maar zie daar nu maar van af.
heeft iemand ervaring met de hemptjes van de hanstextiel?
Zidore schreef:ik heb deze dus gekocht ]http://www.hema.nl/images/products/_generated/2/figuurcorrigerende_top,_Zwart,_L-21523512-Big.jpg[/img] en ben er niet blij mee (rolt op, hele gladde stof etc.)
maar hebben jullie deze http://www.hema.nl/images/products/_gen ... 32-Big.jpg[/img] dan? is die wel fijn???
of moet ik gewoon naar de zeeman??
ps ik weeg 80 en rijd af en toe ook op een haf, gaat prima hoor!
Diesel2005 schreef:Ik heb de coutryboots besteld bij Amazonexl. Ik zie nu op de site dat ze voorlopig niet leverbaar zijn. Balen zeg! Ik heb ze al een tijd geleden besteld en zat me er echt op te verheugen.
Denk dat ik toch maar op zoek ga naar iets anders. Misschien toch chaps en schoenen.
pirouetje schreef:Klasien schreef:Ik heb bij de Zeeman en Hema een corrigerend hemdje gehaald. Bij de Hema die van 17 euro. En een corrigerende onderbroek, die helemaal tot onder je borsten gaat, ook handig!
Die van de Zeeman mag dan goedkoop zijn, maar corrigeerd eigenlijk niet. Die van de hema had van mij ook strakker gemogen. Ik heb van beide XL. Die van de Miss Etam zit nog het beste.
Kijk das nou handig
welke maat stel je voor met iemand met confectiemaat 44/46 ?
Spijtig Diesel...
WhiteWoman schreef:Klasien schreef:En een corrigerende onderbroek, die helemaal tot onder je borsten gaat, ook handig!
Mag ik vragen tot waar deze broek eindigt op je benen. Ik heb altijd bij van die onderbroeken dat de pijpen oprollen en dat is zeer irritant.