Gini schreef:Dat kan inderdaad een gevolg zijn. Als je de klant financieel het uiterste gaat vragen, keert die vraag natuurlijk ook gewoon terug. Niet altijd zin hebben om de bak te slepen, een paar slechtere hooibalen in de partij, eens een dag de paddock niet uitmesten ... zaken waar klanten eerst wel begrip voor zouden tonen worden na meerdere prijsverhogingen waarschijnlijk belangrijker of de basis van ergernis. Hoe correcter je jouw diensten prijst, hoe correcter en structureler je die diensten ook moet kunnen aanbieden.
Wellicht had ik moeilijke klanten maar daar zeurden ze toch wel over ook aan de lagere prijzen.
Wij hebben nu alles op gedeeld. Kale stal heeft een prijs. Elke dienst heeft een prijs per dag dat ie nodig is. Die is berekend op minuten die we er kwijt aan zijn. Niet akkoord met kwaliteit van iets? Prima dan voorzie je het zelf en gaat dat van de stalprijs af. Hooi niet naar je zin? Prima - 50 euro en ga kwaliteit kopen die je wel zint.