Linda, hoeveel meter heb je nog ?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik ben zelf niet handig genoeg maar lees altijd gebiologeerd mee. Er komen zulke mooie dingen voorbij! Krijg er echt inspiratie van.
. Ik waag mij er niet aan, voor jezelf is toch heel wat anders, dan voor een ander.
. Ik heb geen tijdslimiet ofzo..dus het mag langer duren dan normaal. Uiteindelijk wil ik wel een mooi jasje natuurlijk..dus er zijn in die zin toch wel 'verwachtingen'. Ligt er natuurlijk ook aan wat het zou gaan kosten ed..
SplashIsLief schreef:Ik ben ook zeker geïnteresseerd als iemand het zou willen doen voor een redelijke prijs. (Hier en daar op internet wel wat gezien voor € 500,- en dat is me gewoon teveel)

Floortje2002 schreef:leuk topic dit!
wat vinden jullie?....... :
ik heb een hh jasje (met een hele aparte kraag, sorry geen foto) en daar heeft mammalief van die zilverkleurige bling-bling knopen op gezet. voorop, op de mouwen, zakjes en achterop ook twee waar de splitten zitten
dit wilde ik graag, een nieuw jasje en dan pimpen. (naaimachine......weleens gehoord van twee linkse handen he? in mijn geval word het levensgevaarlijk, denk dat ik mijn vingers aan elkaar stik)
maar nu heb ik een kiefferhoofdstel (voorlopig geen nieuwe meeren die verslijt je ook niet zomaar ) met goudkleurige frondriem en gespen en een koperkleurig bit. ook heb ik toen koperkleurige beugels erbijgekocht.
maar nu wilde ik dus een randje rond mijn kraagje van mijn jasje want dat vind ik toch wel erg sjiek!
dus ik zat te zoeken naar een zilverkleurige strassketting maar bedenk me dat ik misschien beter goud kan doen omdat dat beter past bij de rest.....![]()
ik start trouwens met een haflinger, dus daar past goudkleurig ook wel bij denk ik?
bedenk me net dat een wit dekje met gouden biesje dan ook wel leuk is erbij![]()
kortom.....nee hoor ik twijfel noooooooooit![]()
....was zomaar benieuwd wat jullie vinden
en aan singel (was puur toeval die singel) en heb ook gouden bitje, maar ik zou nog graag gouden beugels erbij willen.
. Zeker qua stof moet je wel een goede kwaliteit nemen en niet een of andere flut kwaliteit die onder je handen wegrafelt bijvoorbeeld. Een mooie wollen stof is een goede keus voor een colbert. Zeker bij maatwerk wil je toch langer met je rijjasje doen en is bezuinigen op stof "not done". Maar €65 pm
. Oké, dat heb je niet betaald omdat het opheffingsuitverkoop was......
. Wil er natuurlijk prima voor betalen, materiaal sowieso en ook wel werkloon! Maar ben niet van'n plan 400/500 te betalen; dan kan ik net zo goed bij een gerenomeerd bedrijf mijn jas laten maken (als ik daar uberhaubt het geld voor heb). Ik zal zo ff een jas laten zien die ik enorm gaaf vind