Linda, hoeveel meter heb je nog ?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SplashIsLief schreef:Ik ben ook zeker geïnteresseerd als iemand het zou willen doen voor een redelijke prijs. (Hier en daar op internet wel wat gezien voor € 500,- en dat is me gewoon teveel)
Floortje2002 schreef:leuk topic dit!
wat vinden jullie?....... :
ik heb een hh jasje (met een hele aparte kraag, sorry geen foto) en daar heeft mammalief van die zilverkleurige bling-bling knopen op gezet. voorop, op de mouwen, zakjes en achterop ook twee waar de splitten zitten
dit wilde ik graag, een nieuw jasje en dan pimpen. (naaimachine......weleens gehoord van twee linkse handen he? in mijn geval word het levensgevaarlijk, denk dat ik mijn vingers aan elkaar stik)
maar nu heb ik een kiefferhoofdstel (voorlopig geen nieuwe meeren die verslijt je ook niet zomaar ) met goudkleurige frondriem en gespen en een koperkleurig bit. ook heb ik toen koperkleurige beugels erbijgekocht.
maar nu wilde ik dus een randje rond mijn kraagje van mijn jasje want dat vind ik toch wel erg sjiek!
dus ik zat te zoeken naar een zilverkleurige strassketting maar bedenk me dat ik misschien beter goud kan doen omdat dat beter past bij de rest.....![]()
ik start trouwens met een haflinger, dus daar past goudkleurig ook wel bij denk ik?
bedenk me net dat een wit dekje met gouden biesje dan ook wel leuk is erbij![]()
kortom.....nee hoor ik twijfel noooooooooit![]()
....was zomaar benieuwd wat jullie vinden