Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
orm EN 13158:2000 klasse 3, wat wil zeggen dat de BP geschikt is voor alle officiële georganiseerde wedstrijden + dat deze de hoogste bescherming biedt, niet onbelangrijk dus en alle waar is naar zijn geld, dus als je veiligheid voorop staat dan raad ik je aan voor klasse 3 te gaan. Zelf heb ik 'em bij ons in Duitsland gekocht: Kalvekade was toevallig in de aanbieding maar normaliter is de prijs zo rond de 100 Euro, maar hij voldoet prima. De mijne sluit met klittenband er zijn er ook met een ritssluiting voor, die wilde ik ook hebben maar die werd afgeraden omdat het kan gebeuren dat de rits kapot gaat en klittenband heeft dat probleem niet. Hij moet strak zitten dus koop hem niet te groot want dan heb je kans dat de achterkant tegen je zadel gaat klappen, mijn confectiemaat is 42 en de bodyprotector is M.

!

.
rij ook met bp allen met springen en buitenritten .

Vliendertje schreef:Vraag: waarom alleen met springen/buitenrit, en niet als je gaat dressuren?
) KimH schreef:Vliendertje schreef:Vraag: waarom alleen met springen/buitenrit, en niet als je gaat dressuren?
Geen idee eigenlijk, ik heb hem alleen met springen ( of inrijden) aan. Wat ik wel steeds vaker zie is dat kleine kindertjes in de lessen een BP aan hebben. Op zich wel een goede zaak vind ik
loopt dit topic nog steeds?
Bodyprotector???? 

Vliendertje schreef:de hoes erafhalen en wassen!